sneží

Message
Autor
Uživatelský avatar
Misso
Příspěvky: 1201
Věk: 28
Registrován: 27 dub 2013, 17:20
Reputation: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

sneží

#1 Příspěvekod Misso » 02 pro 2013, 15:48

Server: IP:109.74.146.19:27611

Máte niekdo plugin, že ked je prvé knife kolo tak sneží ?

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#2 Příspěvekod Qefik » 02 pro 2013, 17:45

Znám pouze plugin, který přidá sněžení na celou dobu.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
Misso
Příspěvky: 1201
Věk: 28
Registrován: 27 dub 2013, 17:20
Reputation: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#3 Příspěvekod Misso » 02 pro 2013, 18:12

Hodíš mi ho sem prosím ?

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#4 Příspěvekod Qefik » 02 pro 2013, 19:17

Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
Misso
Příspěvky: 1201
Věk: 28
Registrován: 27 dub 2013, 17:20
Reputation: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#5 Příspěvekod Misso » 02 pro 2013, 19:40

Vynikajúco :) a da sa vypat to ze pocujem kroky ktore idu po snehu ? aby tam ten sneh nebol počut :D alebo kebyze je ten sneh na zemi :D
A este kde mam napisat toto
Spoiler: zobrazit
cl_weather 1
aby to bolo nastálo.

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#6 Příspěvekod Qefik » 02 pro 2013, 20:23

Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {
    
    
"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
    
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
    
"models/ch-m/frost_man.mdl",
    
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const 
g_szBombSounds[][] = {
    
    
"ch-s/bmb_planted.wav",
    
"ch-s/bmb_defused.wav",
    
"ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
/*new const g_szStepSound[][] = {
    
    "player/pl_snow1.wav",
    "player/pl_snow2.wav",
    "player/pl_snow3.wav",
    "player/pl_snow4.wav",
    "player/pl_snow5.wav",
    "player/pl_snow6.wav"
};*/
new g_iLedSprite;

//new Float:g_fNextStep[33];

public plugin_init() {
    
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR);
    
    
register_forward(FM_SetModel"fwd_SetModel"1);
    
register_forward(FM_PlayerPreThink"fwd_PlayerPreThink"0);
    
    
register_logevent("logevent_BombPlanted"3"2=Planted_The_Bomb");
    
register_logevent("logevent_BombDefused"3"2=Defused_The_Bomb");
    
register_logevent("logevent_BombExploded"6"3=Target_Bombed");
    
    
register_message(SVC_TEMPENTITY"message_TempEntity");
}

public 
plugin_precache()
{
    
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntityengfunc(EngFunc_AllocString"env_snow"));
    
    new 
i;
    for(
sizeof g_szBombModels i++)
        
precache_model(g_szBombModels[i]);
    for(
sizeof g_szBombSounds i++)
        
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
    
//for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
    //    precache_sound(g_szStepSound[i]);
    
    
g_iLedSprite precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public 
fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
    if(!
pev_valid(ent))
        return 
FMRES_IGNORED;
    
    if(
equal(szModel"models/w_c4.mdl"))
    {
        static 
iRndModeliRndModel random_num(0sizeof g_szBombModels 1);
        
engfunc(EngFunc_SetModelentg_szBombModels[iRndModel]);
        
        return 
FMRES_SUPERCEDE;
    }
    return 
FMRES_IGNORED;
}

/*public fwd_PlayerPreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    
    static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
    if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
    {
        if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))
        {
            set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
            engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
            
            g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
        }
    }
    return FMRES_IGNORED;
}*/

public logevent_BombPlanted()
{
    
emit_sound(0CHAN_AUTOg_szBombSounds[0], VOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM);
}

public 
logevent_BombDefused()
{
    
client_cmd(0"wait;stopsound");
    
emit_sound(0CHAN_AUTOg_szBombSounds[1], VOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM);
}

public 
logevent_BombExploded()
{
    
emit_sound(0CHAN_AUTOg_szBombSounds[2], VOL_NORMATTN_NORM0PITCH_NORM);
}

public 
message_TempEntity(msg_idmsg_destmsg_ent)
{
    if(
get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
    {
        if(
get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
            return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:is_user_outside(id)
{
    new 
Float:vOrigin[3], Float:fDist;
    
pev(idpev_originvOrigin);
    
    
fDist vOrigin[2];
    
    while(
engfunc(EngFunc_PointContentsvOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
        
vOrigin[2] += 5.0;
    
    if(
engfunc(EngFunc_PointContentsvOrigin) == CONTENTS_SKY)
        return (
vOrigin[2] - fDist);
    
    return 
0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
    if(!
is_user_connected(id))
        return 
0.0;
    
    static 
Float:fVelocity[3];
    
pev(idpev_velocityfVelocity);
    
    
fVelocity[2] = 0.0;
    
    return 
vector_length(fVelocity);


Toto prožeň kompilerem, netestoval jsem.

Cvary se zapisují do amxx.cfg na nový řádek.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
Misso
Příspěvky: 1201
Věk: 28
Registrován: 27 dub 2013, 17:20
Reputation: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#7 Příspěvekod Misso » 02 pro 2013, 21:34

:/ 1.vlozil som to tam

-- 02 pro 2013, 20:36 --

-- 02 pro 2013, 20:37 --

a toto mi ukazalo ked som klikol na link
Přílohy
gh.png
gh.png (6.81 KiB) Zobrazeno 5451 x
da.png
da.png (40.12 KiB) Zobrazeno 5451 x

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#8 Příspěvekod Qefik » 02 pro 2013, 21:44

Překompiluj to lokálně, návod je v návodech.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
Misso
Příspěvky: 1201
Věk: 28
Registrován: 27 dub 2013, 17:20
Reputation: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#9 Příspěvekod Misso » 02 pro 2013, 22:33

Snažil som sa všetko spraviť podla návodu. Otvoril som AMXX_Studio.exe
Toto som tam vložil :
Spoiler: zobrazit
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {

"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {

"ch-s/bmb_planted.wav",
"ch-s/bmb_defused.wav",
"ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
/*new const g_szStepSound[][] = {

"player/pl_snow1.wav",
"player/pl_snow2.wav",
"player/pl_snow3.wav",
"player/pl_snow4.wav",
"player/pl_snow5.wav",
"player/pl_snow6.wav"
};*/
new g_iLedSprite;

//new Float:g_fNextStep[33];

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);

register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");

register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));

new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
//for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
// precache_sound(g_szStepSound[i]);

g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);

return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

/*public fwd_PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
{
if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}*/

public logevent_BombPlanted()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
client_cmd(0, "wait;stopsound");
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);

fDist = vOrigin[2];

while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;

if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);

return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;

static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);

fVelocity[2] = 0.0;

return vector_length(fVelocity);
}


A spustil som kompiler.Ale toto mi vyhodilo.
Přílohy
error.png
error.png (23.99 KiB) Zobrazeno 5444 x

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: sneží

#10 Příspěvekod Qefik » 02 pro 2013, 22:53

Bohajeho, proč lidi ty návody nečtou pořádně...

Máš to v příloze, donutit tě přečíst si návod jsem už vzdal.
Přílohy
winter_enviorment_nosound.amxx
(1.66 KiB) Staženo 213 x
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain


Zpět na „AMX mod X“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů