Stránka 22 z 23
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 17 bře 2015, 01:43
od ownedik
SERVER IP: 109.74.146.19:27757
Vacsinsou plugin na hns pri pade z vysky vam strhne HP a hned prida.. Nabehne pritom cerveny screen..Vopred dakujem.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 18 bře 2015, 14:41
od Qefik
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 05 říj 2015, 13:36
od FocuS
Zdravím, nevěděl by někdo o nějakém pluginu na zbraně třeba přes příkaz /zbrane a že by se otevřelo menu ze zbraněmi co má např GS na Zombie
také ty že některé zbraně jsou zdarma a některé za peníze přičemž ty za peníze jsou silnější
D a aby to mohl jen člověk.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 05 říj 2015, 19:08
od Qefik
Neidentifikoval jsi server a to o čem mluvíš, je plugin na míru, takový volně dostupný není.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 05 říj 2015, 19:31
od TheLaoming
Qefik, je...např tento :
Kód: Vybrat vše
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new bool:guns[8][33]; // 0 - premenna na zbrane on off, 1-7 - premenna na konkretnu zbran
new a_model[] = "models/zbrane-pub/ice_hawk.mdl"
new b_model[] = "models/zbrane-pub/fire_dragon.mdl"
new c_model[] = "models/zbrane-pub/guitar.mdl"
new d_model[] = "models/zbrane-pub/water_snake.mdl"
new e_model[] = "models/zbrane-pub/winchester.mdl"
new f_model[] = "models/zbrane-pub/scope_hell.mdl"
new g_model[] = "models/zbrane-pub/v_sniper_skull.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Menu zbrani", "0.67", "ReG")
new const cmds[][] = { "say /zbrane", "say_team /zbrane", "say /guns", "say_team /guns" }
for( new i = 0; i < sizeof cmds; i++ )
register_clcmd(cmds[ i ], "gunmenu")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "Hrac_Damage",0)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(a_model)
precache_model(b_model)
precache_model(c_model)
precache_model(d_model)
precache_model(e_model)
precache_model(f_model)
precache_model(g_model)
}
public CurWeapon(id, entity)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(guns[1][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, a_model)
}
}
if(guns[2][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_AK47)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, b_model)
}
}
if(guns[3][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_GALIL)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, c_model)
}
}
if(guns[4][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, d_model)
}
}
if(guns[5][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_M3)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, e_model)
}
}
if(guns[6][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_SG552)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, f_model)
}
}
if(guns[7][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_G3SG1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_model)
}
}
//entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
}
}
public Hrac_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
if(is_user_connected(attacker))
{
new weapon = get_user_weapon(attacker);
switch(weapon)
{
case CSW_M4A1:
{
if(guns[1][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_AK47:
{
if(guns[2][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_GALIL:
{
if(guns[3][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_MP5NAVY:
{
if(guns[4][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_M3:
{
if(guns[5][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_SG552:
{
if(guns[6][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_G3SG1:
{
if(guns[7][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
}
}
}
public client_connect(id)
{
guns[1][id] = false
guns[2][id] = false
guns[3][id] = false
guns[4][id] = false
guns[5][id] = false
guns[6][id] = false
guns[7][id] = false
guns[0][id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
guns[1][id] = false
guns[2][id] = false
guns[3][id] = false
guns[4][id] = false
guns[5][id] = false
guns[6][id] = false
guns[7][id] = false
guns[0][id] = false
}
public player_spawn(id)
{
guns[1][id] = false
guns[2][id] = false
guns[3][id] = false
guns[4][id] = false
guns[5][id] = false
guns[6][id] = false
guns[7][id] = false
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
strip_user_weapons(player)
give_item(player, "weapon_knife")
give_item(player, "weapon_usp")
}
set_task(0.2, "gunmenu", id)
guns[0][id] = true
}
public gunmenu(id)
{
if(!zp_get_user_zombie(id))
{
if(guns[0][id] == true)
{
new menus = menu_create("Vyber si zbran \r","zbrane_handle")
menu_additem(menus,"M4A1 \r0$")
menu_additem(menus,"\yIce Hawk \r3500$")
//
menu_additem(menus,"AK47 \r0$")
menu_additem(menus,"\yFire Dragon \r3000$")
//
menu_additem(menus,"Galil \r0$")
menu_additem(menus,"\yRock Guitar \r2800$")
//
menu_additem(menus,"MP5 \r0$")
menu_additem(menus,"\yWater Snake \r3000$")
//
menu_additem(menus,"M3 \r0$")
menu_additem(menus,"\yWinchester \r2800$")
//
menu_additem(menus,"Krieg 552 \r0$")
menu_additem(menus,"\yScope Hell \r3000$")
//
menu_additem(menus,"Aug \r0$")
menu_additem(menus,"\yAutoSniper \r4000$")
menu_setprop(menus, MPROP_NEXTNAME, "Dalsie")
menu_setprop(menus, MPROP_BACKNAME, "Spet")
menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
menu_display(id,menus)
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yUz si si raz vybral zbran!")
}
}
else
{
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yPre vyber zbrane musis byt Clovek!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public zbrane_handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new penize = cs_get_user_money(id)
switch(item)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 1:
{
if(penize < 3500)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[1][id] = true
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3500)
pistole(id)
}
}
case 2:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 3:
{
if(penize < 3000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[2][id] = true
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3000)
pistole(id)
}
}
case 4:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_galil")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 5:
{
if(penize < 2800)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[3][id] = true
give_item(id, "weapon_galil")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 2800)
pistole(id)
}
}
case 6:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 7:
{
if(penize < 3000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[4][id] = true
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3000)
pistole(id)
}
}
case 8:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 9:
{
if(penize < 2800)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[5][id] = true
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 2800)
pistole(id)
}
}
case 10:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 11:
{
if(penize < 3000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[6][id] = true
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3000)
pistole(id)
}
}
case 12:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 13:
{
if(penize < 4000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[7][id] = true
give_item(id, "weapon_g3sg1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 4000)
pistole(id)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public pistole(id)
{
new menus = menu_create("Vyber si pistol \r","pistole_handle")
menu_additem(menus,"Glock18 \r0$")
menu_additem(menus,"USP pistol \r0$")
menu_additem(menus,"FiveseveN \r0$")
menu_additem(menus,"Desert Eagle \r0$")
menu_additem(menus,"Elite Duals \r0$")
menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
menu_display(id,menus)
return PLUGIN_HANDLED
}
public pistole_handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id,"weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
}
case 1:
{
give_item(id,"weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
}
case 2:
{
give_item(id,"weapon_fiveseven")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 60)
}
case 3:
{
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 4:
{
give_item(id,"weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 60)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[ 32 ]
static msg[ 191 ]
vformat( msg, 190, input, 3 )
replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )
if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
if( is_user_connected( players[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] )
write_byte( players[ i ] )
write_string( msg )
message_end( )
}
}
}
}
Tento je sice zabugovaný, ale snad ho využiješ
Já osobně mám toto menu (předelané) zabudované přímo v zombie_plague i ze skiny.... což je podle mě lepší něž samostatný plugin.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 05 říj 2015, 23:07
od FocuS
Díky
kdyby mi šla dát karma tak ti jí dám.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 26 lis 2016, 16:47
od kovo212
Zdravím hladam VIP plugin na CSDM ale hladám plugin kde bude pre všetkých zadarmo a bude v nom len vesta a život pri zabití hráča len tieto dve výhody ... vedel by mi niekto poradit?
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 26 lis 2016, 17:52
od Teiichi
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 26 lis 2016, 18:05
od kovo212
a nevedel by si mi stým pomoct že by si mi to upravil? či nemáš tolko času?
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Napsal: 26 lis 2016, 19:52
od Teiichi
Věděl, ale nevím kdy bych na to měl čas.
Zašli mi kdyžtak PM a nějak se zkusíme domluvit.