Stránka 22 z 23

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 17 bře 2015, 01:43
od ownedik
SERVER IP: 109.74.146.19:27757
Vacsinsou plugin na hns pri pade z vysky vam strhne HP a hned prida.. Nabehne pritom cerveny screen..Vopred dakujem.

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 18 bře 2015, 14:41
od Qefik
Takový plugin neznám, ale můžeš zkusit toto https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=23824

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 05 říj 2015, 13:36
od FocuS
Zdravím, nevěděl by někdo o nějakém pluginu na zbraně třeba přes příkaz /zbrane a že by se otevřelo menu ze zbraněmi co má např GS na Zombie :D :D také ty že některé zbraně jsou zdarma a některé za peníze přičemž ty za peníze jsou silnější :DD a aby to mohl jen člověk.

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 05 říj 2015, 19:08
od Qefik
Neidentifikoval jsi server a to o čem mluvíš, je plugin na míru, takový volně dostupný není.

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 05 říj 2015, 19:31
od TheLaoming
Qefik, je...např tento :

Kód: Vybrat vše

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
 
new bool:guns[8][33]; // 0 - premenna na zbrane on off, 1-7 - premenna na konkretnu zbran
 
new a_model[] = "models/zbrane-pub/ice_hawk.mdl"
new b_model[] = "models/zbrane-pub/fire_dragon.mdl"
new c_model[] = "models/zbrane-pub/guitar.mdl"
new d_model[] = "models/zbrane-pub/water_snake.mdl"
new e_model[] = "models/zbrane-pub/winchester.mdl"
new f_model[] = "models/zbrane-pub/scope_hell.mdl"
new g_model[] = "models/zbrane-pub/v_sniper_skull.mdl"
 
public plugin_init()
{
        register_plugin("Menu zbrani", "0.67", "ReG")
 
        new const cmds[][] = { "say /zbrane", "say_team /zbrane", "say /guns", "say_team /guns" }
        for( new i = 0; i < sizeof cmds; i++ )
                register_clcmd(cmds[ i ], "gunmenu")
 
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)   
        RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "Hrac_Damage",0)
 
        register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
}
 
public plugin_precache()
{
        precache_model(a_model)
        precache_model(b_model)
        precache_model(c_model)
        precache_model(d_model)
        precache_model(e_model)
        precache_model(f_model)
        precache_model(g_model)
}
 
public CurWeapon(id, entity)
{
        if(is_user_connected(id))
        {
                if(guns[1][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_M4A1)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, a_model)
                        }
                }
                if(guns[2][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_AK47)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, b_model)
                        }
                }
                if(guns[3][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_GALIL)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, c_model)
                        }
                }
                if(guns[4][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_MP5NAVY)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, d_model)
                        }
                }
                if(guns[5][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_M3)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, e_model)
                        }
                }
                if(guns[6][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_SG552)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, f_model)
                        }
                }
                if(guns[7][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_G3SG1)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, g_model)
                        }
                }
                //entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
        }     
 
}
 
 
public Hrac_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
        if(is_user_connected(attacker))
        {
                new weapon = get_user_weapon(attacker);
       
                switch(weapon)
                {
                        case CSW_M4A1:
                        {
                                if(guns[1][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_AK47:
                        {
                                if(guns[2][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_GALIL:
                        {
                                if(guns[3][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_MP5NAVY:
                        {
                                if(guns[4][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_M3:
                        {
                                if(guns[5][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_SG552:
                        {
                                if(guns[6][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_G3SG1:
                        {
                                if(guns[7][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                }
        }
}
 
public client_connect(id)
{
        guns[1][id] = false
        guns[2][id] = false
        guns[3][id] = false
        guns[4][id] = false
        guns[5][id] = false
        guns[6][id] = false
        guns[7][id] = false
        guns[0][id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
        guns[1][id] = false
        guns[2][id] = false
        guns[3][id] = false
        guns[4][id] = false
        guns[5][id] = false
        guns[6][id] = false
        guns[7][id] = false
        guns[0][id] = false
}
 
public player_spawn(id)
{
        guns[1][id] = false
        guns[2][id] = false
        guns[3][id] = false
        guns[4][id] = false
        guns[5][id] = false
        guns[6][id] = false
        guns[7][id] = false

   new players[32], player, pnum;
   get_players(players, pnum, "a");
   for(new i = 0; i < pnum; i++)
   {
      player = players[i];

           strip_user_weapons(player)
      give_item(player, "weapon_knife")
      give_item(player, "weapon_usp")
   }

   set_task(0.2, "gunmenu", id)
   guns[0][id] = true
}
 
public gunmenu(id)
{
      if(!zp_get_user_zombie(id))
   {
           if(guns[0][id] == true)
           {
                   new menus = menu_create("Vyber si zbran \r","zbrane_handle")
                   menu_additem(menus,"M4A1          \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yIce Hawk    \r3500$")
                   //
                   menu_additem(menus,"AK47          \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yFire Dragon \r3000$")
                   //
                   menu_additem(menus,"Galil           \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yRock Guitar \r2800$")
                   //
                   menu_additem(menus,"MP5           \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yWater Snake \r3000$")
                   //
                   menu_additem(menus,"M3               \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yWinchester   \r2800$")
                   //
                   menu_additem(menus,"Krieg 552     \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yScope Hell   \r3000$")
                   //
                   menu_additem(menus,"Aug             \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yAutoSniper   \r4000$")

         menu_setprop(menus, MPROP_NEXTNAME, "Dalsie")
         menu_setprop(menus, MPROP_BACKNAME, "Spet")
                   menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
                   menu_display(id,menus)
                   return PLUGIN_HANDLED
           }
      else
      {
         ChatColor(id, "!g[OPCES] !yUz si si raz vybral zbran!")
      }
   }
   else
   {
      ChatColor(id, "!g[OPCES] !yPre vyber zbrane musis byt Clovek!")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public zbrane_handle(id,menu,item)
{
        if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
        {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        new penize = cs_get_user_money(id)
 
        switch(item)
        {
                case 0:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_m4a1")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false
         pistole(id)   
                }
                case 1:
                {
                        if(penize < 3500)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[1][id] = true
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3500)
            pistole(id)
                        }                     
                }
                case 2:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_ak47")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false
         pistole(id)                 
                }
                case 3:
                {
                        if(penize < 3000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[2][id] = true
            give_item(id, "weapon_ak47")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3000)
            pistole(id)
                        }             
                }
                case 4:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_galil")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
         give_item(id, "weapon_knife") 
         guns[0][id] = false   
         pistole(id)               
                }
                case 5:
                {
                        if(penize < 2800)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[3][id] = true
            give_item(id, "weapon_galil")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 2800)
            pistole(id)
                        }             
                }
                case 6:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_mp5navy")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false   
         pistole(id)     
                }
                case 7:
                {
                        if(penize < 3000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[4][id] = true
            give_item(id, "weapon_mp5navy")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
            give_item(id, "weapon_knife")
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3000)
            pistole(id)
                        }                     
                }
                case 8:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_m3")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false
         pistole(id)                         
                }
                case 9:
                {
                        if(penize < 2800)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[5][id] = true
            give_item(id, "weapon_m3")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 2800)
            pistole(id)
                       }             
                }
                case 10:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_sg552")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false 
         pistole(id)                       
                }
                case 11:
                {
                        if(penize < 3000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[6][id] = true
            give_item(id, "weapon_sg552")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)   
            give_item(id, "weapon_knife")
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3000)
            pistole(id)
                        }             
                }
                case 12:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_aug")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false   
         pistole(id)                       
                }
                case 13:
                {
                        if(penize < 4000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[7][id] = true
            give_item(id, "weapon_g3sg1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 4000)
            pistole(id)
                        }             
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}
     
public pistole(id)
{
         new menus = menu_create("Vyber si pistol \r","pistole_handle")
    menu_additem(menus,"Glock18       \r0$")
    menu_additem(menus,"USP pistol     \r0$")
    menu_additem(menus,"FiveseveN    \r0$")
    menu_additem(menus,"Desert Eagle \r0$")
    menu_additem(menus,"Elite Duals    \r0$")

         menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
         menu_display(id,menus)
         return PLUGIN_HANDLED
}

public pistole_handle(id,menu,item)
{
   if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   switch(item)
   {
      case 0:
      {
         give_item(id,"weapon_glock18")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
      }
      case 1:
      {
         give_item(id,"weapon_usp")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
      }   
      case 2:
      {
         give_item(id,"weapon_fiveseven")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 60)
      }   
      case 3:
      {
         give_item(id,"weapon_deagle")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
      }   
      case 4:
      {
         give_item(id,"weapon_elite")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 60)
      }   
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
         
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
   new count = 1, players[ 32 ]
   static msg[ 191 ]
   vformat( msg, 190, input, 3 )
   
   replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
   replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
   replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )
 
   if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
   {
         for(new i = 0; i < count; i++)
         {
                if( is_user_connected( players[ i ] ) )
                {
                        message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] ) 
                        write_byte( players[ i ] )
                        write_string( msg )
                        message_end( )
                }
         }
   }
}


Tento je sice zabugovaný, ale snad ho využiješ :D Já osobně mám toto menu (předelané) zabudované přímo v zombie_plague i ze skiny.... což je podle mě lepší něž samostatný plugin. :)

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 05 říj 2015, 23:07
od FocuS
Díky :D kdyby mi šla dát karma tak ti jí dám.

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 26 lis 2016, 16:47
od kovo212
Zdravím hladam VIP plugin na CSDM ale hladám plugin kde bude pre všetkých zadarmo a bude v nom len vesta a život pri zabití hráča len tieto dve výhody ... vedel by mi niekto poradit?

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 26 lis 2016, 17:52
od Teiichi

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 26 lis 2016, 18:05
od kovo212
a nevedel by si mi stým pomoct že by si mi to upravil? či nemáš tolko času?

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Napsal: 26 lis 2016, 19:52
od Teiichi
Věděl, ale nevím kdy bych na to měl čas.
Zašli mi kdyžtak PM a nějak se zkusíme domluvit.