HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

Message
Autor
ownedik
Příspěvky: 2
Registrován: 17 bře 2015, 01:30
Reputation: 0

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#211 Příspěvekod ownedik » 17 bře 2015, 01:43

SERVER IP: 109.74.146.19:27757
Vacsinsou plugin na hns pri pade z vysky vam strhne HP a hned prida.. Nabehne pritom cerveny screen..Vopred dakujem.

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#212 Příspěvekod Qefik » 18 bře 2015, 14:41

Takový plugin neznám, ale můžeš zkusit toto https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=23824
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
FocuS
Příspěvky: 10
Věk: 21
Registrován: 20 zář 2015, 13:07
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#213 Příspěvekod FocuS » 05 říj 2015, 13:36

Zdravím, nevěděl by někdo o nějakém pluginu na zbraně třeba přes příkaz /zbrane a že by se otevřelo menu ze zbraněmi co má např GS na Zombie :D :D také ty že některé zbraně jsou zdarma a některé za peníze přičemž ty za peníze jsou silnější :DD a aby to mohl jen člověk.

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#214 Příspěvekod Qefik » 05 říj 2015, 19:08

Neidentifikoval jsi server a to o čem mluvíš, je plugin na míru, takový volně dostupný není.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 320
Věk: 22
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#215 Příspěvekod TheLaoming » 05 říj 2015, 19:31

Qefik, je...např tento :

Kód: Vybrat vše

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
 
new bool:guns[8][33]; // 0 - premenna na zbrane on off, 1-7 - premenna na konkretnu zbran
 
new a_model[] = "models/zbrane-pub/ice_hawk.mdl"
new b_model[] = "models/zbrane-pub/fire_dragon.mdl"
new c_model[] = "models/zbrane-pub/guitar.mdl"
new d_model[] = "models/zbrane-pub/water_snake.mdl"
new e_model[] = "models/zbrane-pub/winchester.mdl"
new f_model[] = "models/zbrane-pub/scope_hell.mdl"
new g_model[] = "models/zbrane-pub/v_sniper_skull.mdl"
 
public plugin_init()
{
        register_plugin("Menu zbrani", "0.67", "ReG")
 
        new const cmds[][] = { "say /zbrane", "say_team /zbrane", "say /guns", "say_team /guns" }
        for( new i = 0; i < sizeof cmds; i++ )
                register_clcmd(cmds[ i ], "gunmenu")
 
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)   
        RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "Hrac_Damage",0)
 
        register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
}
 
public plugin_precache()
{
        precache_model(a_model)
        precache_model(b_model)
        precache_model(c_model)
        precache_model(d_model)
        precache_model(e_model)
        precache_model(f_model)
        precache_model(g_model)
}
 
public CurWeapon(id, entity)
{
        if(is_user_connected(id))
        {
                if(guns[1][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_M4A1)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, a_model)
                        }
                }
                if(guns[2][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_AK47)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, b_model)
                        }
                }
                if(guns[3][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_GALIL)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, c_model)
                        }
                }
                if(guns[4][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_MP5NAVY)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, d_model)
                        }
                }
                if(guns[5][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_M3)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, e_model)
                        }
                }
                if(guns[6][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_SG552)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, f_model)
                        }
                }
                if(guns[7][id] == true)
                {
                        if(read_data(2) == CSW_G3SG1)
                        {
                                set_pev(id, pev_viewmodel2, g_model)
                        }
                }
                //entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
        }     
 
}
 
 
public Hrac_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
        if(is_user_connected(attacker))
        {
                new weapon = get_user_weapon(attacker);
       
                switch(weapon)
                {
                        case CSW_M4A1:
                        {
                                if(guns[1][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_AK47:
                        {
                                if(guns[2][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_GALIL:
                        {
                                if(guns[3][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_MP5NAVY:
                        {
                                if(guns[4][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_M3:
                        {
                                if(guns[5][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_SG552:
                        {
                                if(guns[6][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                        case CSW_G3SG1:
                        {
                                if(guns[7][attacker] == true)
                                {
                                        SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
                                }
                        }
                }
        }
}
 
public client_connect(id)
{
        guns[1][id] = false
        guns[2][id] = false
        guns[3][id] = false
        guns[4][id] = false
        guns[5][id] = false
        guns[6][id] = false
        guns[7][id] = false
        guns[0][id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
        guns[1][id] = false
        guns[2][id] = false
        guns[3][id] = false
        guns[4][id] = false
        guns[5][id] = false
        guns[6][id] = false
        guns[7][id] = false
        guns[0][id] = false
}
 
public player_spawn(id)
{
        guns[1][id] = false
        guns[2][id] = false
        guns[3][id] = false
        guns[4][id] = false
        guns[5][id] = false
        guns[6][id] = false
        guns[7][id] = false

   new players[32], player, pnum;
   get_players(players, pnum, "a");
   for(new i = 0; i < pnum; i++)
   {
      player = players[i];

           strip_user_weapons(player)
      give_item(player, "weapon_knife")
      give_item(player, "weapon_usp")
   }

   set_task(0.2, "gunmenu", id)
   guns[0][id] = true
}
 
public gunmenu(id)
{
      if(!zp_get_user_zombie(id))
   {
           if(guns[0][id] == true)
           {
                   new menus = menu_create("Vyber si zbran \r","zbrane_handle")
                   menu_additem(menus,"M4A1          \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yIce Hawk    \r3500$")
                   //
                   menu_additem(menus,"AK47          \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yFire Dragon \r3000$")
                   //
                   menu_additem(menus,"Galil           \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yRock Guitar \r2800$")
                   //
                   menu_additem(menus,"MP5           \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yWater Snake \r3000$")
                   //
                   menu_additem(menus,"M3               \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yWinchester   \r2800$")
                   //
                   menu_additem(menus,"Krieg 552     \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yScope Hell   \r3000$")
                   //
                   menu_additem(menus,"Aug             \r0$")
                   menu_additem(menus,"\yAutoSniper   \r4000$")

         menu_setprop(menus, MPROP_NEXTNAME, "Dalsie")
         menu_setprop(menus, MPROP_BACKNAME, "Spet")
                   menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
                   menu_display(id,menus)
                   return PLUGIN_HANDLED
           }
      else
      {
         ChatColor(id, "!g[OPCES] !yUz si si raz vybral zbran!")
      }
   }
   else
   {
      ChatColor(id, "!g[OPCES] !yPre vyber zbrane musis byt Clovek!")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public zbrane_handle(id,menu,item)
{
        if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
        {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        new penize = cs_get_user_money(id)
 
        switch(item)
        {
                case 0:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_m4a1")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false
         pistole(id)   
                }
                case 1:
                {
                        if(penize < 3500)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[1][id] = true
            give_item(id, "weapon_m4a1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3500)
            pistole(id)
                        }                     
                }
                case 2:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_ak47")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false
         pistole(id)                 
                }
                case 3:
                {
                        if(penize < 3000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[2][id] = true
            give_item(id, "weapon_ak47")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3000)
            pistole(id)
                        }             
                }
                case 4:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_galil")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
         give_item(id, "weapon_knife") 
         guns[0][id] = false   
         pistole(id)               
                }
                case 5:
                {
                        if(penize < 2800)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[3][id] = true
            give_item(id, "weapon_galil")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 2800)
            pistole(id)
                        }             
                }
                case 6:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_mp5navy")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false   
         pistole(id)     
                }
                case 7:
                {
                        if(penize < 3000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[4][id] = true
            give_item(id, "weapon_mp5navy")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
            give_item(id, "weapon_knife")
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3000)
            pistole(id)
                        }                     
                }
                case 8:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_m3")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false
         pistole(id)                         
                }
                case 9:
                {
                        if(penize < 2800)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[5][id] = true
            give_item(id, "weapon_m3")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 2800)
            pistole(id)
                       }             
                }
                case 10:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_sg552")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false 
         pistole(id)                       
                }
                case 11:
                {
                        if(penize < 3000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[6][id] = true
            give_item(id, "weapon_sg552")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)   
            give_item(id, "weapon_knife")
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 3000)
            pistole(id)
                        }             
                }
                case 12:
                {
         strip_user_weapons(id)
         give_item(id, "weapon_aug")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
         give_item(id, "weapon_knife")
         guns[0][id] = false   
         pistole(id)                       
                }
                case 13:
                {
                        if(penize < 4000)
                        {
            set_task(0.1, "gunmenu", id)
            ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
                        }
                        else
                        {
            strip_user_weapons(id)
            guns[7][id] = true
            give_item(id, "weapon_g3sg1")
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
            give_item(id, "weapon_knife") 
            guns[0][id] = false 
            cs_set_user_money(id , penize - 4000)
            pistole(id)
                        }             
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}
     
public pistole(id)
{
         new menus = menu_create("Vyber si pistol \r","pistole_handle")
    menu_additem(menus,"Glock18       \r0$")
    menu_additem(menus,"USP pistol     \r0$")
    menu_additem(menus,"FiveseveN    \r0$")
    menu_additem(menus,"Desert Eagle \r0$")
    menu_additem(menus,"Elite Duals    \r0$")

         menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
         menu_display(id,menus)
         return PLUGIN_HANDLED
}

public pistole_handle(id,menu,item)
{
   if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   switch(item)
   {
      case 0:
      {
         give_item(id,"weapon_glock18")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
      }
      case 1:
      {
         give_item(id,"weapon_usp")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
      }   
      case 2:
      {
         give_item(id,"weapon_fiveseven")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 60)
      }   
      case 3:
      {
         give_item(id,"weapon_deagle")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
      }   
      case 4:
      {
         give_item(id,"weapon_elite")
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 60)
      }   
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
         
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
   new count = 1, players[ 32 ]
   static msg[ 191 ]
   vformat( msg, 190, input, 3 )
   
   replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
   replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
   replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )
 
   if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
   {
         for(new i = 0; i < count; i++)
         {
                if( is_user_connected( players[ i ] ) )
                {
                        message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] ) 
                        write_byte( players[ i ] )
                        write_string( msg )
                        message_end( )
                }
         }
   }
}


Tento je sice zabugovaný, ale snad ho využiješ :D Já osobně mám toto menu (předelané) zabudované přímo v zombie_plague i ze skiny.... což je podle mě lepší něž samostatný plugin. :)
Obrázek
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
If you want to buy something as plugin, mode or anything else
you can contact me right here on my
Steam profile.
Obrázek
I WAS THERE WHEN IT HAPPENED, WHEN IT ALL STARTED

Uživatelský avatar
FocuS
Příspěvky: 10
Věk: 21
Registrován: 20 zář 2015, 13:07
Reputation: 0
Bydliště: Zlín

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#216 Příspěvekod FocuS » 05 říj 2015, 23:07

Díky :D kdyby mi šla dát karma tak ti jí dám.

kovo212
Příspěvky: 10
Registrován: 04 led 2015, 18:31
Reputation: 0

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#217 Příspěvekod kovo212 » 26 lis 2016, 16:47

Zdravím hladam VIP plugin na CSDM ale hladám plugin kde bude pre všetkých zadarmo a bude v nom len vesta a život pri zabití hráča len tieto dve výhody ... vedel by mi niekto poradit?

Uživatelský avatar
Teiichi
Příspěvky: 850
Věk: 20
Registrován: 29 lis 2014, 02:11
Reputation: 22
Bydliště: <?= $inhome ;?>
Kontaktovat uživatele:

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#218 Příspěvekod Teiichi » 26 lis 2016, 17:52

Computer science education cannot make anybody an expert programmer any more than studying brushes and pigment can make somebody an expert painter.”
Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”

kovo212
Příspěvky: 10
Registrován: 04 led 2015, 18:31
Reputation: 0

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#219 Příspěvekod kovo212 » 26 lis 2016, 18:05

a nevedel by si mi stým pomoct že by si mi to upravil? či nemáš tolko času?

Uživatelský avatar
Teiichi
Příspěvky: 850
Věk: 20
Registrován: 29 lis 2014, 02:11
Reputation: 22
Bydliště: <?= $inhome ;?>
Kontaktovat uživatele:

Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin

#220 Příspěvekod Teiichi » 26 lis 2016, 19:52

Věděl, ale nevím kdy bych na to měl čas.
Zašli mi kdyžtak PM a nějak se zkusíme domluvit.
Computer science education cannot make anybody an expert programmer any more than studying brushes and pigment can make somebody an expert painter.”
Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”


Zpět na „AMX mod X“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů