Ach tak, takže chápu to takto:
1. Hráč si pošle SMS, že si chce objednat službu
2. Mobilní platby uloží ID a k ní i text SMS a cenovou hladinu (resp. shortcode) a chtějí po mně vygenerovat zprávu, která se uživateli při úspěšněm nákupu zobrazí
3. V případě ceny pod 100 Kč se zobrazí info o úspěšném nákupu rovnou
4. V případě ceny nad 100 Kč se pošle to s tím souhlasem a čeká se, než to uživatel pošle
5. Až uživatel pošle souhlas, mobilní platby pošlou doručenku, kterou já zpracuju skriptem podle toho původního ID a textu atd...
takže si musím někam mimo nebo do databáze uložit ID, text té sms a shortcode, abych věděl, jaký skript pak zavolám (RCON)
Chápu to správně?
EDIT: Škoda že to nemůžu vyzkoušet, nemůžu se do mobilních plateb přihlásit (error 504)
-- 28 kvě 2014, 09:28 --
Edit, tak už jsem si to naprogramoval. Výsledný skript má sice 499 řádků, zato ale dokáže zpracovat i doručenku i odpověď naráz, všechny cenové hladiny které mám nastavené, umí vracet chybová hlášení do SMS podle vzniklé chyby (např. že nemá kredit) a je funkční pro všech mých 13 brán.
Téma ještě prosím nezamykejte, kdyžtak sem ještě napíšu, kdyby se něco přihodilo.
PS: Teď jsem zaskočil i samotné borce z mobilních plateb, v dokumentaci mají, že u doručenky je možno poslat hlavičku 200, když stav původní zprávy je UNDELIVERED - jenže emulátor mi hlásí že to nejde a teď si to na supportu házejí z jednoho na druhého (předám kolegům)
