Death match

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
NighTMare
Příspěvky: 130
Registrován: 19 črc 2010, 16:15
Reputation: 0

Death match

#1 Příspěvekod NighTMare » 03 bře 2012, 11:06

Server: 93.91.240.114:37417

DObrý den rád bych se zeptal , stahl jsme si nejnovější sourcemod a nejnovější metamod , dal jsem tam DEATHMATCH z bailopan ..... restartoval jsem server , a jakmile se připojim na server a chci jít k nějakýmu teamu , tak spadne server ... ?

Uživatelský avatar
SPiRIT
Příspěvky: 921
Věk: 33
Registrován: 02 led 2010, 17:38
Reputation: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Death match

#2 Příspěvekod SPiRIT » 03 bře 2012, 13:27

Zapni z administrace pristup suportu, podivam se na to... napis PM jakmile to budes mit hotovo

NighTMare
Příspěvky: 130
Registrován: 19 črc 2010, 16:15
Reputation: 0

Re: Death match

#3 Příspěvekod NighTMare » 03 bře 2012, 15:11

Nikde to tam nemužu najít

Uživatelský avatar
SPiRIT
Příspěvky: 921
Věk: 33
Registrován: 02 led 2010, 17:38
Reputation: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Death match

#4 Příspěvekod SPiRIT » 03 bře 2012, 16:51

100% to nekde ve webove administraci je, aktivovat support ucet nebo tak neco, ale kde presne nebo jak je to reseno ti nereknu, protoze momentalne zadny server nemam... takze nemam control panel.
Co presne s tim je nelze rict z hlavym muze to schazovat nejaka nekompatibilita pluginu nebo je problem s mm nebo sm, popripade to jak je to nakonfigurovane zpusobuje pady.
Budu potrebovat prohlidnoutl logy+ pripadne vypis z debugu po pripojeni nejajeho hrace. Konkretni reseni nemam, protoze tohle muze byt banalita nebo nekde neco chybi... vic budu vedet az to uvidim z ftp

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Death match

#5 Příspěvekod Mysteria » 03 bře 2012, 17:11

Jenom doplním je to Control Panel => Správa FTP účtů a na řádku 27xxx_support klikneš na to první tlačítko zleva a tím se změní na zelené a je zapnuto ;)

NighTMare
Příspěvky: 130
Registrován: 19 črc 2010, 16:15
Reputation: 0

Re: Death match

#6 Příspěvekod NighTMare » 04 bře 2012, 14:40

Už je to povolene

NighTMare
Příspěvky: 130
Registrován: 19 črc 2010, 16:15
Reputation: 0

Re: Death match

#7 Příspěvekod NighTMare » 04 bře 2012, 14:42

zatim jsem to vypnul v CFG/CSSDM/cssdm.cfg je to vyplé aby zatim nepadal server

Uživatelský avatar
SPiRIT
Příspěvky: 921
Věk: 33
Registrován: 02 led 2010, 17:38
Reputation: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Death match

#8 Příspěvekod SPiRIT » 04 bře 2012, 18:17

Mas PM, jeste od tebe neco potrebuju, aspon zapni debug a ja si to z ftp stahnu...co jsem videl tak server predtim slouzil jako zm, aspon podle pluginu a nejakych zbytku cfg a modelu na ftp, nebyl by od veci reinstall ..

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 35
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: Death match

#9 Příspěvekod max_007 » 04 bře 2012, 23:04

uprav si v

Kód: Vybrat vše

..../css/cstrike/addons/sourcemod/gamedata/cssdm.games.txt


na

Kód: Vybrat vše

/* Do not edit this file unless you know what you are doing! */
/* TakeDmgPatch2 is not needed. Mac has not been tested. - Dr!fter */
"Games"
{
   "cstrike"
   {
      /* FFA patch bytes */
      "Keys"
      {
         "LagCompPatch_Windows"      "\xEB"
         "LagCompPatch_Linux"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         "LagCompPatch_Mac"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         
         "TakeDmgPatch1_Windows"      "\xEB"
         "TakeDmgPatch1_Linux"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         "TakeDmgPatch1_Mac"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         
         "TakeDmgPatch2_Windows"      "\xEB" //"\x90\xE9"
         "TakeDmgPatch2_Linux"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         "TakeDmgPatch2_Mac"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         
         "CalcDomRevPatch_Windows"   "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
         "CalcDomRevPatch_Linux"      "\x90\x90"
         "CalcDomRevPatch_Mac"      "\x90\x90\x90\x90\x90\x90"
      }
      "Offsets"
      {
         /* Patch offsets for FFA */
         "LagCompPatch"
         {
            "windows"      "26" //101A8C38 - 101A8C20 = 26
            "linux"         "47" //0082DDEF - 0082DDC0 = 47
            "mac"         "31" //005A13F3 - 005A13D4 = 31
         }
         "TakeDmgPatch1"
         {
            "windows"      "906" //102D6BDA - 102D6850  = 906
            "linux"         "428" //006233EC - 00623240  = 428  or 00623943 - 00623240 = 1795 pick your poison
            "mac"         "703" //00415DEB - 00415B2C = 703
         }
         "TakeDmgPatch2"
         {
            "windows"      "906" //259
            "linux"         "428" //428
            "mac"         "703" //694
         }
         /* Offset into gamerules constructor - bogo value linux/mac */
         "g_pGameRules"
         {
            "windows"      "32"
            "linux"         "1"
            "mac"         "1"
         }
         /* Virtual indexes */
         "IPointsForKill"
         {
            "windows"      "78"
            "linux"         "79"
            "mac"         "79"
         }
         "Weapon_GetSlot"
         {
            "windows"      "261"
            "linux"         "262"
            "mac"         "262"
         }
         "RemoveAllItems"
         {
            "windows"      "335"
            "linux"         "336"
            "mac"         "336"
         }
         "GiveAmmo"
         {
            "windows"      "247"
            "linux"         "248"
            "mac"         "248"
         }

/* Next _two_ are detour byte "save" counts */
"DropWeaponsPatch"
{
"windows" "6"
"linux" "6"
"mac" "6"
}
"CSWeaponDropPatch"
{
"windows" "9"
"linux" "6"
"mac" "6"
}
"CalcDomRevPatch"
{
"windows" "63" //102C1E6F - 102C1E30 = 63
"linux" "112" //00603330 - 006032C0 = 112
"mac" "79" //003F9B9B - 003F9B4C = 79
}
}
"Signatures"
{
"UTIL_Remove"
{
"library" "server"
"windows" "\x8B\x44\x24\x04\x85\xC0\x74\x0C\x83\xC0\x0C\x89\x44\x24\x04\xE9"
"linux" "@_Z11UTIL_RemoveP11CBaseEntity"
"mac" "@_Z11UTIL_RemoveP11CBaseEntity"
}
"RoundRespawn"
{
"library" "server"
"windows" "\x55\x8B\xEC\x51\x89\x2A\x2A\x8B\x2A\x2A\x8B\x10\x8B"
"linux" "@_ZN9CCSPlayer12RoundRespawnEv"
"mac" "@_ZN9CCSPlayer12RoundRespawnEv"
}
"OnTakeDamage"
{
"library" "server"
"windows" "\x55\x8B\xEC\x81\xEC\x2A\x2A\x2A\x2A\x56\x89\x8D\x2A\x2A\x2A\x2A\x8B\x45\x2A\x50\x8D"
"linux" "@_ZN9CCSPlayer12OnTakeDamageERK15CTakeDamageInfo"
"mac" "@_ZN9CCSPlayer12OnTakeDamageERK15CTakeDamageInfo"
}
"WantsLagComp"
{
"library" "server"
"windows" "\x55\x8B\xEC\x83\x2A\x2A\xA1\x2A\x2A\x2A\x2A\x83\xEC\x2A\x83\x2A\x2A\x00\x53\x56\x8B\x75\x2A\x57"
"linux" "@_ZNK11CBasePlayer28WantsLagCompensationOnEntityEPKS_PK8CUserCmdPK7CBitVecILi2048EE"
"mac" "@_ZNK11CBasePlayer28WantsLagCompensationOnEntityEPKS_PK8CUserCmdPK7CBitVecILi2048EE"
}
"CGameRules"
{
"library" "server"
"windows" "\x56\x68\x2A\x2A\x2A\x2A\x8B\xF1\xE8\x2A\x2A\x2A\x2A\xC7\x2A\x2A\x2A\x2A\x2A\xA1\x2A\x2A\x2A\x2A\x8B\x2A\x2A\x2A\x2A\x2A\x89\x2A\x2A\x2A\x2A\x2A\x8B\x48"
"linux" "@g_pGameRules"
"mac" "@g_pGameRules"
}
"CSWeaponDrop"
{
"library" "server"
"windows" "\x55\x8B\xEC\x81\xEC\x2A\x2A\x2A\x2A\x89\x8D\x2A\x2A\x2A\x2A\xC6\x2A\x2A\x00\x8B\x8D\x2A\x2A\x2A\x2A\xE8"
"linux" "@_ZN9CCSPlayer12CSWeaponDropEP17CBaseCombatWeaponbb"
"mac" "@_ZN9CCSPlayer12CSWeaponDropEP17CBaseCombatWeaponbb"
}
"DropWeapons"
{
"library" "server"
"windows" "\x55\x8B\xEC\x83\xEC\x2A\x89\x4D\x2A\xC7\x45\x2A\x00\x00\x00\x00\xEB\x2A\x8B\x45\x2A\x83\xC0\x01\x89\x45\x2A\x83"
"linux" "@_ZN9CCSPlayer11DropWeaponsEbb"
"mac" "@_ZN9CCSPlayer11DropWeaponsEbb"
}
"CalcDominationAndRevenge"
{
"library" "server"
"windows" "\xA1\x2A\x2A\x2A\x2A\x83\x2A\x2A\x00\x55\x8B\xE9\x0F\x2A\x2A\x2A\x2A\x2A\x57\x8B\x2A\x2A\x2A\x85\xFF\x0F\x2A\x2A\x2A\x2A\x2A\x53\x8B"
"linux" "@_ZN12CCSGameStats24CalcDominationAndRevengeEP9CCSPlayerS1_Pi"
"mac" "@_ZN12CCSGameStats24CalcDominationAndRevengeEP9CCSPlayerS1_Pi"
}
}
}
}

Uživatelský avatar
SPiRIT
Příspěvky: 921
Věk: 33
Registrován: 02 led 2010, 17:38
Reputation: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Death match

#10 Příspěvekod SPiRIT » 04 bře 2012, 23:32

Yup, nastavil jsem mu to tam, pomohlo to maxi, jen jsem predpokladal ze posledni vyvojarsky snapshot bude mit aktualizovane signatury a offsety podle posledniho patche...ale jak to tak vypada tak ne..


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů