WAR nebo Server.cfg

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
aaron77
Příspěvky: 3
Registrován: 02 dub 2019, 10:31
Reputation: 0

WAR nebo Server.cfg

#1 Příspěvekod aaron77 » 25 led 2020, 12:38

Dobrý den ,,,
Mám na serveru dva cfg (war.cfg a server.cfg) ... a rád bych se zeptal jestli jde nějak nastavit to že budu používat war.cfg i po změně mapy ... dokud war.cfg nepřepnu na server.cfgn který by fungoval furt i po změně mapy dokud bych zase nepřepnul na war.cfg ? šlo by to nějak nastavit ?

nyní se mi vždy po změně mapy se mi zase načte serversnaptube.cam/ syncnet.onl/telegram-web/ 9apps.cfg :(

ve war.cfg mam nastavený password a nastavení na hraní mixu
ve server.cfg mam vypnutý password a je tam nastavení pro pub ...

(jsem laik, takže budu rád za podrobný návod) ...
předem děkuji za kladné odpovědi ...
Naposledy upravil(a) aaron77 dne 28 led 2020, 05:41, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Teiichi
Příspěvky: 866
Věk: 24
Registrován: 29 lis 2014, 02:11
Reputation: 23
Bydliště: <?= $inhome ;?>
Kontaktovat uživatele:

Re: WAR nebo Server.cfg

#2 Příspěvekod Teiichi » 25 led 2020, 13:49

Tak jako otázka je, jaký využíváš plugin. Některé modernější, na míru dělané, či jinak upravené už tuto vlastnost mají a dokáží si ponechat svá nastavení např. až po dobu 5 minut od chvíle kdy se odpojí všichni hráči, nebo naopak to po odehrání vypne automaticky.
Computer science education cannot make anybody an expert programmer any more than studying brushes and pigment can make somebody an expert painter.”
Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”

Uživatelský avatar
Bowers
Příspěvky: 1
Registrován: 01 úno 2021, 14:57
Reputation: 0

Re: WAR nebo Server.cfg