CSS update vydán (beta)

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
Jerzi
Příspěvky: 21
Registrován: 24 čer 2010, 16:41
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#301 Příspěvekod Jerzi » 16 črc 2010, 10:33

Tak nvm jestli jen mě, ale nemohu se připojit na 90% serveru a piše to tuto krasnou hlašku...

Kód: Vybrat vše

Client and Server product version do not match


Restart jak serveru tak meho css, nepomohl...
NV náhodou někdo, kde soudruzi udělali chybu....
dik 8-)
CSS [CZ] ADRENAL!NE *NO-AWP ip. 217.11.249.89:27026 http://www.css-adrenaline.cz

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#302 Příspěvekod max_007 » 16 črc 2010, 12:07

restart ti nepomoze ... treba updatnut server tak ze das ho spustacich parametrou -autoupdate
mili soudrouzi vydaju furt patch ktory viac dosere jak opravi, nechapem, ci je to valve už uplne sproste alebo vyvojari si robia prdel

warningcl
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2010, 19:57
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#303 Příspěvekod warningcl » 16 črc 2010, 17:48

anglicky viem ae neviem ktoru zlozku myslia pod nazvom "where the game executable" - tym myslia zlozku root-uvod kde je orangebox,hl2,bin ?
+Bod 3 som nepochopil vobec
+ Neviem ci to mam spustat cez HL2Loader.exe

Instrukcie
REVOLUTiON Emulator 9.8.3
05.06.2010.
==========================

To make use of the files in this package, do the following:
1* Place rev.ini and steam.dll to where the game executable is
2* Place steamclient.dll to where the game executable is,
except if running source engine game or server,
in which case steamclient.dll goes to BIN folder!

3* If using GCFs to play, please use MiSteamPrep from MiSteamSuite
to prepare your game for running.

4* OPTIONALLY, if you want Steam Game Overlay in your game,
use HL2Loader.exe to launch it.

Jerzi
Příspěvky: 21
Registrován: 24 čer 2010, 16:41
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#304 Příspěvekod Jerzi » 16 črc 2010, 23:17

TAK tedy nvm jak vy, ale mě z toho VALVE asi povezou do bohnic.Já tedy umím velky kuloví, ale takhleby to Csko uplacal každej jaryn. To ti ehm... nemohou jednou udělat něco pořádně, nebo jim ty chyby co naflakaj vydělavaj lowe!

Tak teď jsem se uklidnil, kapanek a mam dotazek. Taky vás váš server po připojení na něj po 25 s odpojí, kdy v pravém horním rohu běží červené upozornění a odpočet.

NEPOMOHLO
- Restart server
- sejmuti evnscripnu
- dani -autoupdate do spouštěcího parametru

PS: Myslím že by CSko měli prodávat i s prášky na uklidnění!!
CSS [CZ] ADRENAL!NE *NO-AWP ip. 217.11.249.89:27026 http://www.css-adrenaline.cz

7UN3RK0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2010, 00:01
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#305 Příspěvekod 7UN3RK0 » 17 črc 2010, 00:00

No mne to delalo kdyz sem nahodil gungame deathmatch turbo a pri 14 leveli co byla M4A1 a postup na dalsi sg550 to spadlo. Po chvilce sem zjistil ze sem zapomel vymazat ze server.cfg restrict na autolamy tak to jde v pohode akurat mam ten problem ze den co den vidim v DEBUGU jen a jen POKUS O TVRDY RESTART nebo SERVER SPUSTEN ALE NELZE SE NA NEJ PRIPOJIT. Neustale to tam vidim a nekdy to dela kazdou minutu.

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#306 Příspěvekod max_007 » 17 črc 2010, 19:37

7UN3RK0 píše:No mne to delalo kdyz sem nahodil gungame deathmatch turbo a pri 14 leveli co byla M4A1 a postup na dalsi sg550 to spadlo. Po chvilce sem zjistil ze sem zapomel vymazat ze server.cfg restrict na autolamy tak to jde v pohode akurat mam ten problem ze den co den vidim v DEBUGU jen a jen POKUS O TVRDY RESTART nebo SERVER SPUSTEN ALE NELZE SE NA NEJ PRIPOJIT. Neustale to tam vidim a nekdy to dela kazdou minutu.

to nieje debug, debug zapinas, tak ze si restartujem server v debug mode, a pokial ten gungame dm mas cez evenscript tak ti server bude padat vzdy, lebo evenscript je beta a crashuje server...

7UN3RK0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2010, 00:01
Reputation: 0

Re: CSS update vydán (beta)

#307 Příspěvekod 7UN3RK0 » 17 črc 2010, 23:32

No ked obvinujes EVENA tak komu das vinu ak ti poviem ze mi to robilo aj na uplne cistom servery??? No komu to teraz priradis? Po nahodeni GG je to len o nieco castejsie. Podla mna to robia tie blbe updaty.

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#308 Příspěvekod Mysteria » 18 črc 2010, 13:14

Tak jsem zpět :) Chvilku mi bude trvat než se tu zorientuju - mate nějaké problémy? JSem připareven odpovídat na dotazy a řešit problémy (pokud budu vědět) :P

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#309 Příspěvekod Mysteria » 23 črc 2010, 23:30

:!: 23. července 2010 okolo 23:00 vyšel nový update :!:

Steam píše:Counter-Strike: Source Update Released

Counter-Strike: Source
Added Steam Clan Tag support ( Set yours in Options->Multiplayer->Advanced )
Added new achievement "CLAN WARFARE": Win a match of at least 10 players where the entirety of each team is composed of a single clan.
All weapon fire rates now tuned to match their pre-update, tickrate 100 equivalents. (http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=1368659)
Added automatic server tagging for some server convars ( "mp_startmoney", "mp_friendlyfire", "bot_quota", "sv_nostats", "sv_allowminmodels" )
Fixed some issues for players who were experiencing stat corruption.
Fixed several server crash exploits.
Fixed server commands "sv_disablefreezecam" and "sv_nowinpanel" not working on dedicated servers.
Adjusted some DX9 shaders to look more like their DX8 counterparts, e.g. flashbang effect.
Community Requests:
Fixed entity I/O messages "OnPlayerPickup" and "OnPlayerUse".
Restored UTF-8 support in the console.
Added env_hudhint entity, for use in custom maps (The allplayers flag must be set for the hint to work in Counter-Strike.)
Added client convar "sv_hudhint_sound" to turn off emit sound for hud hints.
Restored the "cl_minmodels" client convar.
Added server convar "sv_allowminmodels" that allows them to prevent clients from using "cl_minmodels".
Added a button to Options->Multiplayer that allows players to reset their in-game stats.
Note: Due to the nature of stats corruption, it is not possible to automatically fix all types of stats (such as weapon statistics reflecting usage of the wrong weapon). Players who suspect their stats are incorrect and wish to start fresh may want to use the new stat reset feature

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: CSS update vydán (beta)

#310 Příspěvekod Mysteria » 27 črc 2010, 05:46

:!: Ano, 27. července, ve 4 ráno - další update :P :!:

Steam píše:Counter-Strike: Source Update Released
Product Update - Valve

Counter-Strike: Source

Fixed new weapon firing integration causing some guns to over-fire on single taps
Fixed a couple of cases where machine guns could skip slightly with enough lag
Fixed c4 explosion pre-caching
Added precise audio timing fixes for client-side prediction
Increased the tolerance for skip detection in client side audio to prevent sound dropping out due to client clock drift
Completed work on clan tag strings validation


Samozřejmě zase i server se změnil... v1.0.0.45 (Linux, Dedicated, Protocol 15)


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host