rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Source
Message
Autor
Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#11 Příspěvekod max_007 » 26 říj 2010, 17:59

btw zdrojovy kod stiahnes tam kde plugin ale ma priponu .sp


Někdo píše:* *
* ANTiCHRiST RoundSound++
* -------------------------
* Changelog
* changelog.txt
* Readme
* readme.txt
* Credits
* Old CS 1.6 Plugin
* by "PaintLancer"
* Thxs
* To NAT for his help!
* -------------------------
* by TanaToS aka ANTiCHRiST
*/
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdktools_sound>
#include <console>
#include <string>

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN_VERSION "1.1.0"
#define MAX_FILE_LEN 256

new Handle:g_hEnabled = INVALID_HANDLE;
new bool:g_bEnabled = true;

public Plugin:myinfo = {
name = "RoundSound++",
author = "ANTiCHRiST",
description = "Plays a Sound at RoundEnd.",
version = PLUGIN_VERSION,
url = "http://passionfighters.de"
};

public OnPluginStart() {
CreateConVar("sm_roundsound_version", PLUGIN_VERSION, "RoundSound++ version.", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY);
g_hEnabled = CreateConVar("sm_roundsound_enable", "1", "RoundSound++ Enable/Disable CVar.", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_NOTIFY);

HookEvent("round_end", EventRoundEnd);
HookConVarChange(g_hEnabled, CVarEnabled);
}

public OnMapStart()
{
decl String:tewin_snd1[MAX_FILE_LEN];
decl String:tewin_snd2[MAX_FILE_LEN];
decl String:tewin_snd3[MAX_FILE_LEN];
decl String:ctwin_snd1[MAX_FILE_LEN];
decl String:ctwin_snd2[MAX_FILE_LEN];
decl String:ctwin_snd3[MAX_FILE_LEN];

Format(tewin_snd1, sizeof(tewin_snd1), "sound/misc/twinnar.mp3");
Format(tewin_snd2, sizeof(tewin_snd2), "sound/misc/twinnar2.mp3");
Format(tewin_snd3, sizeof(tewin_snd3), "sound/misc/twinnar3.mp3");
Format(ctwin_snd1, sizeof(ctwin_snd1), "sound/misc/ctwinnar2.mp3");
Format(ctwin_snd2, sizeof(ctwin_snd2), "sound/misc/ctwinnar3.mp3");
Format(ctwin_snd3, sizeof(ctwin_snd3), "sound/misc/ctwinnar4.mp3");

if(FileExists(tewin_snd1) && FileExists(tewin_snd2) && FileExists(tewin_snd3) && FileExists(ctwin_snd1) && FileExists(ctwin_snd2) && FileExists(ctwin_snd3)) {
AddFileToDownloadsTable(tewin_snd1);
AddFileToDownloadsTable(tewin_snd2);
AddFileToDownloadsTable(tewin_snd3);
AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd1);
AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd2);
AddFileToDownloadsTable(ctwin_snd3);

PrecacheSound("misc/ctwinnar2.mp3", true);
PrecacheSound("misc/ctwinnar3.mp3", true);
PrecacheSound("misc/ctwinnar4.mp3", true);
PrecacheSound("misc/twinnar.mp3", true);
PrecacheSound("misc/twinnar2.mp3", true);
PrecacheSound("misc/twinnar3.mp3", true);
}
else {
LogError("Not all sound files exists.");
LogError("Unload the Plugin.");
ServerCommand("sm plugins unload \"RoundSound++.smx\"");
}
}

public OnConfigsExecuted() {
if(GetConVarBool(g_hEnabled)) {
g_bEnabled = true;
}
else if(!GetConVarBool(g_hEnabled)) {
g_bEnabled = false;
}
else {
g_bEnabled = true;
LogError("False value plugin continued");
}
}

public CVarEnabled(Handle:convar, const String:oldValue[], const String:newValue[]) {
if(GetConVarBool(g_hEnabled)) {
g_bEnabled = true;
}
else if(!GetConVarBool(g_hEnabled)) {
g_bEnabled = false;
}
else {
g_bEnabled = true;
LogError("False value plugin continued");
}
}

public EventRoundEnd(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) {
new rnd_sound = GetRandomInt(1, 3);
new ev_winner = GetEventInt(event, "winner");
if(g_bEnabled) {
if(ev_winner == 2) {
if(rnd_sound == 1) {
EmitSoundToAll("misc/twinnar.mp3");
}
else if(rnd_sound == 2) {
EmitSoundToAll("misc/twinnar2.mp3");
}
else if(rnd_sound == 3) {
EmitSoundToAll("misc/twinnar3.mp3");
}
else {
LogError("Ramdom Sound CVar Error.");
}
}
else if(ev_winner == 3) {
if(rnd_sound == 1) {
EmitSoundToAll("misc/ctwinnar2.mp3");
}
else if(rnd_sound == 2) {
EmitSoundToAll("misc/ctwinnar3.mp3");
}
else if(rnd_sound == 3) {
EmitSoundToAll("misc/ctwinnar4.mp3");
}
else {
LogError("Ramdom Sound CVar Error.");
}[/code]
}
else {
LogError("No team has win the round.");
}
}
}

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#12 Příspěvekod Mysteria » 26 říj 2010, 18:17

Předpokládám, že do CODE jdi to nedal kvůli červený barvě, že? :)

vincent
Příspěvky: 124
Věk: 50
Registrován: 19 říj 2010, 19:35
Reputation: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#13 Příspěvekod vincent » 26 říj 2010, 20:49

lol tak kdYz jsem to kdysi zkousel v mp3 tak mi to nejelo vubec jede mne to jen wav:-)))))
[M-Gaming] public classic: 217.11.249.89:27193
[M-Gaming] JailBreak: 217.11.249.93:27227
[M-Gaming] cs go public: 217.11.249.93:27703[/b]
team speak 3 server:81.0.217.180:7088
web: zlinattack.cz





web: zlinattack.cz

vincent
Příspěvky: 124
Věk: 50
Registrován: 19 říj 2010, 19:35
Reputation: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#14 Příspěvekod vincent » 26 říj 2010, 20:51

jinak diky moc za screen vsak todle jsem myslel pssal jsem je to roundsound ++.sp:-)
ale uz do toho radsi rejpat nebudu jsem rad ze mne to jede vubec
[M-Gaming] public classic: 217.11.249.89:27193
[M-Gaming] JailBreak: 217.11.249.93:27227
[M-Gaming] cs go public: 217.11.249.93:27703[/b]
team speak 3 server:81.0.217.180:7088
web: zlinattack.cz





web: zlinattack.cz

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#15 Příspěvekod max_007 » 26 říj 2010, 21:35

Mysteria píše:Předpokládám, že do CODE jdi to nedal kvůli červený barvě, že? :)

jj :D

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#16 Příspěvekod max_007 » 26 říj 2010, 21:36

vincent píše:jinak diky moc za screen vsak todle jsem myslel pssal jsem je to roundsound ++.sp:-)
ale uz do toho radsi rejpat nebudu jsem rad ze mne to jede vubec

tak napis nazvy zvuciek (aj z priponamy) a ja ti to až budem mat cas skompilujem, inak plz pridaj mi karmu od toho to tu je :D

vincent
Příspěvky: 124
Věk: 50
Registrován: 19 říj 2010, 19:35
Reputation: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#17 Příspěvekod vincent » 28 říj 2010, 18:08

dik dal jsem ti + 2:-))
[M-Gaming] public classic: 217.11.249.89:27193
[M-Gaming] JailBreak: 217.11.249.93:27227
[M-Gaming] cs go public: 217.11.249.93:27703[/b]
team speak 3 server:81.0.217.180:7088
web: zlinattack.cz





web: zlinattack.cz

7UN3RK0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2010, 00:01
Reputation: 0

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#18 Příspěvekod 7UN3RK0 » 02 lis 2010, 20:14

Ako pisal uz na zaciatku, otazka znela "Ako pridat dalsie" a nie ako pozmenit stavajuce. Ja som prepisal zdrojak aj kvoli dalsim a nejdu. Ako keby to bolo nejakym priakzom obmedzene len na tych 6 pesniciek. Rad by som tiez vedel AKO PRIDAT DALSIE. Dakujem

Uživatelský avatar
max_007
Příspěvky: 510
Věk: 36
Registrován: 03 led 2010, 21:19
Reputation: 0

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#19 Příspěvekod max_007 » 02 lis 2010, 22:45

7UN3RK0 píše:Ako pisal uz na zaciatku, otazka znela "Ako pridat dalsie" a nie ako pozmenit stavajuce. Ja som prepisal zdrojak aj kvoli dalsim a nejdu. Ako keby to bolo nejakym priakzom obmedzene len na tych 6 pesniciek. Rad by som tiez vedel AKO PRIDAT DALSIE. Dakujem

to by sa dalo po uprave zdrojaku ale nehodlam sa do toho pustit :D

7UN3RK0
Příspěvky: 15
Registrován: 12 dub 2010, 00:01
Reputation: 0

Re: rounsound ++ jak pridat dalsi skladby

#20 Příspěvekod 7UN3RK0 » 05 lis 2010, 13:02

max_007 - Ja som prepisal zdrojak aj kvoli dalsim a nejdu.


Zpět na „Counter-Strike: Source“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti