Space Engineers

Technická podpora k ostatním hrám
Message
Autor
CitroCZ
Příspěvky: 2
Registrován: 20 úno 2021, 12:14
Reputation: 0

Space Engineers

#1 Příspěvekod CitroCZ » 20 úno 2021, 12:19

Dobrý den,
neměl by tady někdo radu ( v ideálním případě návod ) jak mohu pozměnit parametry mapy v Space Engineers ? Myslím konkrétně : Velikost inventáře, rychlost brusky, svářečky atd.. Vypnutí vlků či pavouků.

Děkuji vám předem.
„Vůlí vynucený pokrok je vždy křeč.“

Uživatelský avatar
nejento
Příspěvky: 9815
Registrován: 28 lis 2011, 14:09
Reputation: 55
Kontaktovat uživatele:

Re: Space Engineers

#2 Příspěvekod nejento » 22 úno 2021, 18:07

Prosím identifikuj server doplněním IP adresy a PORTu serveru.
Obrázek

Obrázek Přidejte se ke komunitě zákazníků na FakaHeda.eu Discord! Poznejte nové lidi nebo vyřešte svůj technický problém živě: http://discord.fakaheda.eu/

CitroCZ
Příspěvky: 2
Registrován: 20 úno 2021, 12:14
Reputation: 0

Re: Space Engineers

#3 Příspěvekod CitroCZ » 28 úno 2021, 22:45

Omlouvám se,

IP : 82.208.17.115:27070
Port : 21

Podařilo se mi najít soubor Sandbox_config , který slouží přesně pro potřeby které jsem požadoval, ovšem objevil se nový problém. Ačkoliv mám experimentální režim a In-game scripts také povoleno nemohu ve hře do Programovacího bloku vložit žádný skript - tedy tlačítko ,,Edit,, je šedivé a nelze na něj kliknout a když skript vložím do ,,Custom Data,, tak skript nefugnuje - vyzkoušeno i na Single světě, kde tlačítko Edit i skript fungovaly.
Skript : Isy's Solar Alignment
Spoiler: zobrazit
<?xml version="1.0"?>
<MyObjectBuilder_WorldConfiguration xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">
<Settings xsi:type="MyObjectBuilder_SessionSettings">
<GameMode>Survival</GameMode>
<InventorySizeMultiplier>3</InventorySizeMultiplier>
<BlocksInventorySizeMultiplier>1</BlocksInventorySizeMultiplier>
<AssemblerSpeedMultiplier>3</AssemblerSpeedMultiplier>
<AssemblerEfficiencyMultiplier>3</AssemblerEfficiencyMultiplier>
<RefinerySpeedMultiplier>3</RefinerySpeedMultiplier>
<OnlineMode>PUBLIC</OnlineMode>
<MaxPlayers>4</MaxPlayers>
<MaxFloatingObjects>100</MaxFloatingObjects>
<MaxBackupSaves>5</MaxBackupSaves>
<MaxGridSize>0</MaxGridSize>
<MaxBlocksPerPlayer>0</MaxBlocksPerPlayer>
<TotalPCU>1000000</TotalPCU>
<PiratePCU>50000</PiratePCU>
<MaxFactionsCount>0</MaxFactionsCount>
<BlockLimitsEnabled>GLOBALLY</BlockLimitsEnabled>
<EnableRemoteBlockRemoval>true</EnableRemoteBlockRemoval>
<EnvironmentHostility>NORMAL</EnvironmentHostility>
<AutoHealing>true</AutoHealing>
<EnableCopyPaste>false</EnableCopyPaste>
<WeaponsEnabled>true</WeaponsEnabled>
<ShowPlayerNamesOnHud>true</ShowPlayerNamesOnHud>
<ThrusterDamage>false</ThrusterDamage>
<CargoShipsEnabled>true</CargoShipsEnabled>
<EnableSpectator>false</EnableSpectator>
<WorldSizeKm>0</WorldSizeKm>
<RespawnShipDelete>false</RespawnShipDelete>
<ResetOwnership>false</ResetOwnership>
<WelderSpeedMultiplier>3</WelderSpeedMultiplier>
<GrinderSpeedMultiplier>3</GrinderSpeedMultiplier>
<RealisticSound>false</RealisticSound>
<HackSpeedMultiplier>0.33</HackSpeedMultiplier>
<PermanentDeath>false</PermanentDeath>
<AutoSaveInMinutes>5</AutoSaveInMinutes>
<EnableSaving>true</EnableSaving>
<InfiniteAmmo>false</InfiniteAmmo>
<EnableContainerDrops>true</EnableContainerDrops>
<SpawnShipTimeMultiplier>0</SpawnShipTimeMultiplier>
<ProceduralDensity>2</ProceduralDensity>
<ProceduralSeed>0</ProceduralSeed>
<DestructibleBlocks>true</DestructibleBlocks>
<EnableIngameScripts>true</EnableIngameScripts>
<ViewDistance>15000</ViewDistance>
<EnableToolShake>true</EnableToolShake>
<VoxelGeneratorVersion>4</VoxelGeneratorVersion>
<EnableOxygen>true</EnableOxygen>
<EnableOxygenPressurization>true</EnableOxygenPressurization>
<Enable3rdPersonView>true</Enable3rdPersonView>
<EnableEncounters>true</EnableEncounters>
<EnableConvertToStation>true</EnableConvertToStation>
<StationVoxelSupport>false</StationVoxelSupport>
<EnableSunRotation>true</EnableSunRotation>
<EnableRespawnShips>true</EnableRespawnShips>
<ScenarioEditMode>false</ScenarioEditMode>
<Scenario>false</Scenario>
<CanJoinRunning>false</CanJoinRunning>
<PhysicsIterations>8</PhysicsIterations>
<SunRotationIntervalMinutes>119.999992</SunRotationIntervalMinutes>
<EnableJetpack>true</EnableJetpack>
<SpawnWithTools>true</SpawnWithTools>
<StartInRespawnScreen>false</StartInRespawnScreen>
<EnableVoxelDestruction>true</EnableVoxelDestruction>
<MaxDrones>5</MaxDrones>
<EnableDrones>true</EnableDrones>
<EnableWolfs>true</EnableWolfs>
<EnableSpiders>true</EnableSpiders>
<FloraDensityMultiplier>1</FloraDensityMultiplier>
<EnableStructuralSimulation>false</EnableStructuralSimulation>
<MaxActiveFracturePieces>50</MaxActiveFracturePieces>
<BlockTypeLimits>
<dictionary />
</BlockTypeLimits>
<EnableScripterRole>true</EnableScripterRole>
<MinDropContainerRespawnTime>5</MinDropContainerRespawnTime>
<MaxDropContainerRespawnTime>20</MaxDropContainerRespawnTime>
<EnableTurretsFriendlyFire>false</EnableTurretsFriendlyFire>
<EnableSubgridDamage>false</EnableSubgridDamage>
<SyncDistance>3000</SyncDistance>
<ExperimentalMode>true</ExperimentalMode>
<AdaptiveSimulationQuality>true</AdaptiveSimulationQuality>
<EnableVoxelHand>true</EnableVoxelHand>
<RemoveOldIdentitiesH>0</RemoveOldIdentitiesH>
<TrashRemovalEnabled>true</TrashRemovalEnabled>
<StopGridsPeriodMin>15</StopGridsPeriodMin>
<TrashFlagsValue>7706</TrashFlagsValue>
<AFKTimeountMin>0</AFKTimeountMin>
<BlockCountThreshold>20</BlockCountThreshold>
<PlayerDistanceThreshold>500</PlayerDistanceThreshold>
<OptimalGridCount>0</OptimalGridCount>
<PlayerInactivityThreshold>0</PlayerInactivityThreshold>
<PlayerCharacterRemovalThreshold>15</PlayerCharacterRemovalThreshold>
<VoxelTrashRemovalEnabled>false</VoxelTrashRemovalEnabled>
<VoxelPlayerDistanceThreshold>5000</VoxelPlayerDistanceThreshold>
<VoxelGridDistanceThreshold>5000</VoxelGridDistanceThreshold>
<VoxelAgeThreshold>24</VoxelAgeThreshold>
<EnableResearch>true</EnableResearch>
<EnableGoodBotHints>true</EnableGoodBotHints>
<OptimalSpawnDistance>16000</OptimalSpawnDistance>
<EnableAutorespawn>true</EnableAutorespawn>
<EnableBountyContracts>true</EnableBountyContracts>
<EnableSupergridding>false</EnableSupergridding>
<EnableEconomy>true</EnableEconomy>
<DepositsCountCoefficient>1</DepositsCountCoefficient>
<DepositSizeDenominator>60</DepositSizeDenominator>
<WeatherSystem>true</WeatherSystem>
<HarvestRatioMultiplier>0.8</HarvestRatioMultiplier>
<TradeFactionsCount>15</TradeFactionsCount>
<StationsDistanceInnerRadius>10000000</StationsDistanceInnerRadius>
<StationsDistanceOuterRadiusStart>10000000</StationsDistanceOuterRadiusStart>
<StationsDistanceOuterRadiusEnd>30000000</StationsDistanceOuterRadiusEnd>
<EconomyTickInSeconds>1200</EconomyTickInSeconds>
<SimplifiedSimulation>false</SimplifiedSimulation>
<EnablePcuTrading>true</EnablePcuTrading>
<FamilySharing>true</FamilySharing>
<EnableSelectivePhysicsUpdates>false</EnableSelectivePhysicsUpdates>
<PredefinedAsteroids>true</PredefinedAsteroids>
<UseConsolePCU>false</UseConsolePCU>
<MaxPlanets>99</MaxPlanets>
<OffensiveWordsFiltering>false</OffensiveWordsFiltering>
<AdjustableMaxVehicleSpeed>true</AdjustableMaxVehicleSpeed>
</Settings>
<Mods />
<SessionName>FakaHeda.eu</SessionName>
<LastSaveTime>2021-02-28T20:03:42.4557638+01:00</LastSaveTime>
</MyObjectBuilder_WorldConfiguration>
„Vůlí vynucený pokrok je vždy křeč.“


Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů