Terraria tModLoader - Nová mapa po každém restartu
Napsal: 29 pro 2020, 01:45
Zdravím,
Dnes jsem rozjel tModLoader server pro občasné hraní a narazil jsem na celkem masivní problém. Při každém spuštění serveru nebo jeho restartu se vygeneruje nová mapa na základě spouštěcích parametrů v nastavení serveru. Je jedno, jestli mapa existuje nebo ne. Při pohledu do FTP se prostě vygeneruje další svět - world, world1, world2, world3, atd. Staré mapy tam zůstávají, ale i po přejmenování na "aktuální" název se generují stále nové.
Ve spouštěcím parametru jde vidět "-autocreate", ale v náhledovém okně nejde upravit, nenašel jsem ani žádnou konfiguraci, kde by něco takového bylo. Nevíte někdo, co s tím?
Díky.
EDIT: Přes noc proběhl automatický restart a celý včerejší progress na mapě je v pytli.
EDIT 2: Nejspíš jsem narazil na příčinu problému. Server při generování světa vytvoří v rootu serveru složku s jeho názvem. Ta ale zůstane prázdná a svět se generuje do původní složky "Worlds". Stejně tak je složka Worlds i v adresáři ModLoaderu a ve včerejší záloze je tam nějaký svět uložený (není to ale ten náš). Když nakopíruji jeden svět do všech třech umístění, tak se ani po restartu serveru negeneruje nový a normálně se načte. Šlo by se na to nějak podívat?
Dnes jsem rozjel tModLoader server pro občasné hraní a narazil jsem na celkem masivní problém. Při každém spuštění serveru nebo jeho restartu se vygeneruje nová mapa na základě spouštěcích parametrů v nastavení serveru. Je jedno, jestli mapa existuje nebo ne. Při pohledu do FTP se prostě vygeneruje další svět - world, world1, world2, world3, atd. Staré mapy tam zůstávají, ale i po přejmenování na "aktuální" název se generují stále nové.
Ve spouštěcím parametru jde vidět "-autocreate", ale v náhledovém okně nejde upravit, nenašel jsem ani žádnou konfiguraci, kde by něco takového bylo. Nevíte někdo, co s tím?
Díky.
EDIT: Přes noc proběhl automatický restart a celý včerejší progress na mapě je v pytli.
EDIT 2: Nejspíš jsem narazil na příčinu problému. Server při generování světa vytvoří v rootu serveru složku s jeho názvem. Ta ale zůstane prázdná a svět se generuje do původní složky "Worlds". Stejně tak je složka Worlds i v adresáři ModLoaderu a ve včerejší záloze je tam nějaký svět uložený (není to ale ten náš). Když nakopíruji jeden svět do všech třech umístění, tak se ani po restartu serveru negeneruje nový a normálně se načte. Šlo by se na to nějak podívat?