Načítání modu z vlastní složky

Technická podpora ke hře Call of Duty 2
Message
Autor
michaelhome
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2010, 21:28
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#11 Příspěvekod michaelhome » 12 pro 2010, 14:00

Prosím, mohl by mě někdo z vás zkušenějších poradit proč když načtu mod + svůj config tak se mi třeba po třetím restartu serveru ve složce s módem vytvoří ,,config_mp_server.cfg" úplně s jinými údaji? a mod se ani vůbec nenačte? byl bych moc vděčný.

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#12 Příspěvekod Austin » 14 pro 2010, 23:50

port ?
jaky mod ?
nastaveni "MOD" (neboli fs_game) v control panelu mate jak ?
jak se jmenuje slozka s tim modem ?
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

michaelhome
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2010, 21:28
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#13 Příspěvekod michaelhome » 16 pro 2010, 15:00

port: 27587
mod: e_PAM1.02
složka s modem je e_PAM1.02 a v CP mám nastaveno e_PAM1.02

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#14 Příspěvekod Austin » 17 pro 2010, 01:08

nevim sice jestli to na to muze mit nejaky vliv, ale zkus zmenit nazev te slozky na neco bez spec. znaku (_ .) napr, pouze "epam". Zfleku me bohuzel nic jineho zatim nenapada.
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

michaelhome
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2010, 21:28
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#15 Příspěvekod michaelhome » 18 pro 2010, 22:13

Ok zkusim a dam vedet

michaelhome
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2010, 21:28
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#16 Příspěvekod michaelhome » 20 pro 2010, 12:48

Tak teď se zdá, že to je v pohodě. Díky Ještě by mě zajímalo proč se vždy po restartu ve složce s modem vytvori ,,config_mp_server.cfg" a v něm je:

Kód: Vybrat vše

// generated by Call of Duty, do not modify
seta com_hunkMegs "160"
seta com_introPlayed "0"
seta com_maxfps "85"
seta g_antilag "0"
seta g_banIPs ""
seta g_clonePlayerMaxVelocity "80"
seta g_deadChat "0"
seta g_dropForwardSpeed "10"
seta g_dropUpSpeedBase "10"
seta g_dropUpSpeedRand "5"
seta g_log "blbs_server.log"
seta g_logSync "0"
seta g_oldVoting "1"
seta g_playerCollisionEjectSpeed "25"
seta g_useholdspawndelay "1"
seta g_voiceChatTalkingDuration "500"
seta g_voteAbstainWeight "0.5"
seta loc_forceEnglish "0"
seta loc_language "0"
seta sv_allowDownload "1"
seta sv_floodProtect "1"
seta sv_hostname "xxxxxx"
seta sv_maxclients "12"
seta sv_maxPing "0"
seta sv_maxRate "25000"
seta sv_minPing "0"
seta sv_punkbuster "1"
seta sv_reconnectlimit "3"
seta sv_voice "0"
seta sv_wwwBaseURL ""
seta sv_wwwDlDisconnected "0"
seta sv_wwwDownload "0"
seta voice_deadChat "0"
seta voice_global "0"
seta voice_localEcho "0"

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#17 Příspěvekod Austin » 20 pro 2010, 15:08

vadi to necemu ? ja myslim ze ne

navic prvni radek rika: // generated by Call of Duty, do not modify
proste se do toho nevrtej, cod si to generuje samo.
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

michaelhome
Příspěvky: 5
Registrován: 27 lis 2010, 21:28
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#18 Příspěvekod michaelhome » 20 pro 2010, 17:30

Dobře, nic s tím dělat nebudu :) ani jsem to neměl v plánu. Jen sem chtěl vědět za jakým účelem se toto děje. Jinak ještě jednou thx za radu ohledně toho modu.

tygrikpbcz
Příspěvky: 30
Registrován: 09 bře 2010, 19:50
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#19 Příspěvekod tygrikpbcz » 21 úno 2011, 01:22

Austin píše:parametr fs_game se nastavuje v Control Panelu / GameServer / Editace spoustecich parametru
do policka MOD napisete rovnou hodnotu parametru fs_game, tzn napriklad primo "mod_1"
kliknete na ulozit a pote "Vygenerovat a restartovat"

Jsou u toho i vysvetlivky takze problem snad nebude.


Prodim o pomoc podle navodu sem to skousel ale server se ne a ne spustit tak timto prosim o pomoc port 27457

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#20 Příspěvekod Austin » 21 úno 2011, 09:22

co je to za mod ? kde ho mate ulozeny ? na FTP vidim akurat slozku "mod" ve ktere mate plno nejakych souboru a slozek. To je vsechny zapotrebi pro ten mod ? (vetsinou byva 1 nejaky iwd a nejaky config)
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem


Zpět na „Call of Duty 2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti