Načítání modu z vlastní složky

Technická podpora ke hře Call of Duty 2
Message
Autor
MAREK
Příspěvky: 12
Registrován: 11 zář 2010, 08:12
Reputation: 0

Načítání modu z vlastní složky

#1 Příspěvekod MAREK » 11 zář 2010, 08:17

Dobrý den,
Prosím Vás, poraďte nám. Chceme aby se nám náš vlastní mod načítal z vlastní složky a ne ze složky main.
Na mém vlastním serveru pokusném serveru zadám do spouštěcího příkazu položku +set fs_game XXX (kde XXX představuje složku kde je uložený můj mod).
Ale zde nám to nefunguje. Jak to udělat, kde co zadat, aby to fungovalo. Máme v úmyslu přidat více map a to by nám hodně pomohlo.
Děkuji za pomoc.
Marek

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#2 Příspěvekod Austin » 11 zář 2010, 23:32

parametr fs_game se nastavuje v Control Panelu / GameServer / Editace spoustecich parametru
do policka MOD napisete rovnou hodnotu parametru fs_game, tzn napriklad primo "mod_1"
kliknete na ulozit a pote "Vygenerovat a restartovat"

Jsou u toho i vysvetlivky takze problem snad nebude.
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

MAREK
Příspěvky: 12
Registrován: 11 zář 2010, 08:12
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#3 Příspěvekod MAREK » 13 zář 2010, 07:10

Dobrý den,
děkuji za odpověď. Už nám to funguje. Mód se načítá z vlastní složky, ale objevil se problém jiný.
Po přidání další mapy se zobrazuje známá hláška iwd sum/name mishmash. Už mě toto hlášení začíná rozčilovat.
Přidal jsem do složky asi 1,3 MB mapu, se kterou to nejede. Tak jsem ji smazal a dal tam mapu 1,4 MB se kterou to jede. Co přesně toto hlášení představuje?
Je chyba v mapě, nebo mám moc souborů, nebo soubory přesahují určitou kapacitu?
Je u vás nějaké omezení pro velikost složky nebo počet souborů na serveru?

Děkuji
Marek

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#4 Příspěvekod Austin » 13 zář 2010, 11:19

viewtopic.php?f=22&t=226

omezeni na velikost mapy neni.
FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem

castor69
Příspěvky: 14
Registrován: 21 led 2010, 08:46
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#5 Příspěvekod castor69 » 14 lis 2010, 23:59

Austin píše:parametr fs_game se nastavuje v Control Panelu / GameServer / Editace spoustecich parametru
do policka MOD napisete rovnou hodnotu parametru fs_game, tzn napriklad primo "mod_1"
kliknete na ulozit a pote "Vygenerovat a restartovat"

Jsou u toho i vysvetlivky takze problem snad nebude.

takže když si vytvořím vlastní složku,do ní nakopíruju mod+cfg,pojmenuju ji:bbbb,tak do políčka MOD napíšu taky:bbbb ?

MAREK
Příspěvky: 12
Registrován: 11 zář 2010, 08:12
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#6 Příspěvekod MAREK » 15 lis 2010, 00:08

Ano přesně tak.
old*Budulinek

castor69
Příspěvky: 14
Registrován: 21 led 2010, 08:46
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#7 Příspěvekod castor69 » 15 lis 2010, 08:06

Dík Budulínku...mám to tak,ale server se mi nerozjede,musí se někde něco nastavit v server.cfg,nebo jiným cfg?...jedná se o eXtreme mod 2.6,myslím že ho máte taky.

Uživatelský avatar
MiniMe
Site Admin
Příspěvky: 2188
Věk: 37
Registrován: 08 pro 2009, 19:31
Reputation: 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#8 Příspěvekod MiniMe » 15 lis 2010, 11:21

Precti si pravidla a zkontroluj debug.
FakaHeda admin
Nezapomeňte ohodnotit karmou ty, kteří Vám pomohli.

MAREK
Příspěvky: 12
Registrován: 11 zář 2010, 08:12
Reputation: 0

Re: Načítání modu z vlastní složky

#9 Příspěvekod MAREK » 15 lis 2010, 12:04

Tak to je někde něco špatně. Teď je otázka jestli se ti nerozjede nebo rozjede a sekne se a nebo jestli se rozjede ale nemůžeš se připojit.
Když to vezmu od začátku. Používáš mod eXtreme 2.6, který má několik složek s důležitými soubory včetně složky scripdata, ve které jsou configurační soubory *.cfg. Toto všechno musím mít ve složce, kterou sis vytvořil pro vlastní mod. Musí být umístěna přímo v rootu (nesmí být v mainu). Original mod e26 má jako první spustitelný config soubor server.cfg. U nás na serveru je to auto_exec.cfg. Proto jsem musel ten soubor přejmenovat. (Je taky možnost změnit v Control panelu název souboru, který se má jako první spouštět, ale nevím jestli by se to nevrátilo po reinstalaci serveru do původního stavu). Tak bylo pro mne jednodušší jej přejmenovat. Navíc tento soubor jako jediný přesuň do složky main (není potřeba to udělat ale pak nebudeš moci uzamkout server přes control panel).

Jestli toto máš dobře nastavené, tak je problém v configuračních souborech modu. A to je trochu problém říci kde, těch možností je mnoho.
Můžeš mít v maprotation.cfg zakázanou rotaci a při tom nedefinovanou startovací mapu. Můžeš mít v rotaci nějakou chybu,...
V souboru server.cfg (auto_exec.cfg) je položka set sv_maxclients "XXX" kde XXX představuje počet slotů, ten musí být stejný jako počet, který máš zakoupený.
Ani nevím co dál napsat, je toho opravdu hodně. Kdyby ti to i přesto nešlo tak mi napiš na skype: sirmax007 a tam to vyřešíme.

Uživatelský avatar
Austin
Site Admin
Příspěvky: 1251
Věk: 37
Registrován: 07 pro 2009, 23:58
Reputation: 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Načítání modu z vlastní složky

#10 Příspěvekod Austin » 16 lis 2010, 16:10

FakaHeda.eu - Administrátor, http://www.minecraft-hosting.cz, http://www.bf3-hosting.cz Pište nám tickety, ne PM.
Nezapomeňte dát karmu těm, kteří Vám pomohli s problémem


Zpět na „Call of Duty 2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti