Stránka 1 z 1

Problém s modely

Napsal: 07 říj 2015, 20:23
od ex3s
Server: 109.74.146.19:27268

Zdravím,
mám menší problém ohledně modelů. Obrázek snad napoví kde je problém.

Obrázek

K upřesnění, takový hranatý model to nebýval. :D Postava byla krásně *uhlazená* a né tak hranatá.

  1. Problém je i u ostatních modelů.
  2. Problém mají i ostatní hráči. (aspoň jeden mi to teda hlásil, že má stejný problém)
  3. Příkaz cl_himodels nefunguje, pokud to teda má s tím něco společného (zkoušel jsem i vypnout hru)

Nepřišel jsem na žádný cvar, který by to mohl dokázat změnit. Nebo to dělá nějaký modul? Bohužel netuším. :) Děkuji předem za rady

Re: Problém s modely

Napsal: 07 říj 2015, 23:21
od TheLaoming
Jaký používáš plugin/mod na nastavení modelů hráčům? Máš na serveru ještě jiné pluginy na skiny? A co máš na serveru za moduly ? :)
A taky, seš si jistý že prostě nejde o vadné modely? :D

Re: Problém s modely

Napsal: 08 říj 2015, 16:40
od ex3s
Není to součástí žádného módu, plugin je tvořený mnou. Jen občas kouknu do některých pluginů jak jsou tvořeny. O vadný model se nejedná, kontrolováno i přes Viewer. Kdysi jsem ho využíval a takhle neblbnul. :)

Momentálně definované moduly
<amxmodx>, <amxmisc> <engine>, <cstrike>, <fakemeta>, <fun>, <hamsandwich>, <csx>


Aktivní moduly v configu
fun, engine, fakemeta, geoip, sockets, regex, nvault, cstrike, hamsandwich

Část kódu pro změnu modelů, probíhají přes (event) CurWeapon (CurWeapon, "event_cur_weapon", "be", "1=1") a HamSpawn (tam mám nastavený set_task na CurWeapon
Obrázek

Re: Problém s modely

Napsal: 09 říj 2015, 19:08
od TheLaoming
No trošku složitě to děláš...přes stock. Přes Cur Weapon jsem takto skiny na hráče nikdy nedával...zkus to jinak. Lze to udělat 100x lehčí :D
Např.:

Kód: Vybrat vše

 /* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
    register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
    precache_model("models/player/ct/ct_model.mdl")
    precache_model("models/player/t/tt_model.mdl")
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
    if(get_user_team(id) == 2) {
        cs_set_user_model(id, "ct_model")
    }
    else if (get_user_team(id) == 1) {
        cs_set_user_model(id, "tt_model")
    }
    else {
        cs_reset_user_model(id)
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE }


To si taky můžeš nastavit na HamSpawn ale nezkoušel bych curweapon... Zkus to jinak. A těch modulů máš v configu poměrně dost, zkus třeba nějaký stoupnout :)

Re: Problém s modely

Napsal: 09 říj 2015, 23:51
od ex3s
Uvidím, vyzkouším. :) Je možné že to bude tou funkcí engfunc, jinak si to vysvětlit nedokážu. Vždy si vše kontroluji ať je to bez chyb :) Zítra se ozvu s výsledkem.

-- 10 říj 2015, 20:07 --

Po přeinstalování cska až po předělání pluginu pouze na modely, zkoušení modelů, vypínání modulů jak v configu tak i v pluginu jsem se rozhodl server přeinstalovat. A snad to bude už v pohodě. Nemám na to nervy. :D