VIP.sma problém

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike 1.6
Message
Autor
ViSioN
Příspěvky: 5
Registrován: 19 kvě 2014, 15:19
Reputation: 0

VIP.sma problém

#1 Příspěvekod ViSioN » 19 kvě 2014, 15:22

Server:217.11.249.89 Port:27116

Dobrý den mám plugin VIP které jede v pořádku ale mám VIP.sma a když přídu do hry tak to tam píše např: [Last-Game.eu] Muzez pouzit zbrane až po 3-tim kole všude v SMA upravil aby místo Last-Game.eu to psalo NEW-AGE ale nepíše to.... pošlu vám celé SMA. POKUD MÁTE SKYPE TAK SI ME PRIDEJTE: nebo TeamSpeak3: 81.0.217.180:7243 Prosím pomoc.

Spoiler: zobrazit

Kód: Vybrat vše

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define VIP ADMIN_LEVEL_H
#define HTMLORTXT "vip.txt" // Zde přepište odkaz, na odkaz, který se otevře po napsání /chcivip
#define HTMLORTXT2 "nadpis motd" // Zde napište nadpis, který se ukáže při otevření motd okna

static const START[ ] = "^1[^4NEW-AGE^1]"
static const BUY[ ] = "^3NEW-AGE^1"

new player_t[ ] = "vip_t" //Název T VIP modelu bez .mdl
new player_ct[ ] = "vip_ct" //Název CT VIP modelu bez .mdl

new precache_ct[ ] = "models/player/vip_ct/vip_ct.mdl" //Cesta k CT VIP modelu
new precache_t[ ] = "models/player/vip_t/vip_t.mdl" //Cesta k T VIP modelu

// Index
new Menu[ 33 ], Round[ 33 ], Weapon[ 33 ], bool: HasC4[ 33 ]
// Older
new g_iMaxPlayers, g_iHudSync
// Cvars
new killHP, hskillHP, killMoney, hskillMoney, maxHP
new onoffhp1[ 33 ], onfoffhphs1[ 33 ], onoffmoney1[ 33 ]
new onoffmoney, onoffhp, onoffskin, onoffnastav, onoffhs, onoffmenu

public plugin_init( ) {
   register_plugin( "VIP Menu", "3.2", "Pur3" )
   
   RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1 )
   RegisterHam( Ham_Killed, "player", "player_killed" )
   
   register_logevent( "round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_" )
   register_logevent( "round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing" )
   
   register_event( "Damage", "player_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0" )
   
   register_clcmd( "say /menu", "cmd_menu" )
   register_clcmd( "say /nastaveni", "cmd_nastaveni" )
   register_clcmd( "say /vips", "print_adminlist" )
   register_clcmd( "say_team /menu", "cmd_menu" )
   register_clcmd( "say_team /nastaveni", "cmd_nastaveni" )
   register_clcmd( "say_team /vips", "print_adminlist" )
   register_clcmd( "say /rs", "cmd_resetscore" )
   register_clcmd( "say /resetscore", "cmd_resetscore" )
   register_clcmd( "say /vip", "cmd_motd" )
   
   onoffmoney   = register_cvar("vip_OnOffMoney",   "1")
   onoffhp      = register_cvar("vip_OnOffHP",      "1")
   onoffhs      = register_cvar("vip_OnOffHPHS",   "1") // HP za hlavu
   onoffskin   = register_cvar("vip_OnOffSkins",   "1")
   onoffnastav   = register_cvar("vip_OnOffNastaveni",    "1")
   onoffmenu   = register_cvar("vip_OnOffMenu",    "1")
   
   killHP       = register_cvar("vip_killHP",       "15")
   hskillHP    = register_cvar("vip_hskillHP",    "15") // Bonus za HS
   killMoney    = register_cvar("vip_killMoney",    "200")
   hskillMoney    = register_cvar("vip_hskillMoney",    "300") // Bonus za HS
   maxHP       = register_cvar("vip_maxHP",       "110")
   
   g_iMaxPlayers = get_maxplayers( )
   g_iHudSync = CreateHudSyncObj( )
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(precache_ct)
   precache_model(precache_t)
   precache_model("models/player/vip_t/vip_tT.mdl") // Když váš model nepotřebuje xxxT.mdl tak toto odstraňte!
}

public cmd_fade(id)
{   
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), .player=id)
   {
      write_short(1<<12)
      write_short(1<<5)
      write_short(0x0000)
      write_byte(0)
      write_byte(0)
      write_byte(255)
      write_byte(75)
   }
   message_end()
            
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenShake"), .player=id)
   {
      write_short(255<<5)
      write_short(50<<5)
      write_short(255<<5)
   }
   message_end()
}

public cmd_motd(id)
{
   show_motd(id, HTMLORTXT, HTMLORTXT2)
}

public cmd_resetscore(id)
{
   if(get_user_flags(id) & VIP)
   {
      set_user_frags(id, 0)
      cs_set_user_deaths(id, 0)
      
      ChatColor(id, "%s Uspesne sis resetoval skore!", START)
   }
   else
   {
      ChatColor(id, "%s Pokud si chces resetovat skore kup si !gVIP!y!", START)
   }
}

public client_putinserver(id)
{
   Weapon[id] = 0
   Round[id] = 0
   Menu[id] = 1
   
   onoffhp1[id] = 1
   onfoffhphs1[id] = 1
   onoffmoney1[id] = 1
}

public round_first()
{
   for(new i = 0; i < g_iMaxPlayers; i++)
   {
      Round[i] = 0
   }
}

public cmd_menu(id)
{
   if(get_pcvar_num(onoffmenu))
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         static item[64]
         
         formatex(item, charsmax(item), "V.I.P Menu")
         new menu = menu_create(item, "menu_handler")
         
         formatex(item, charsmax(item), "M4A1 + Deagle [VIP]")
         menu_additem(menu, item, "1", 0)
         
         formatex(item, charsmax(item), "AK47 + Deagle [VIP]")
         menu_additem(menu, item, "2", 0)
         
         formatex(item, charsmax(item), "AWP + Deagle [VIP]")
         menu_additem(menu, item, "3", 0)
         
         menu_addblank(menu, 0)
         
         formatex(item, charsmax(item), "Nastaveni Vyhod")
         menu_additem(menu, item, "4", 0)
         
         formatex(item, charsmax(item), "Zakoupit VIP")
         menu_additem(menu, item, "5", 0)
         
         menu_addblank(menu, 0)
         
         if(Menu[id]) {
            formatex(item, charsmax(item), "Nezobrazovat")
            menu_additem(menu, item, "6", 0)
         } else {
            formatex(item, charsmax(item), "Zobrazovat")
            menu_additem(menu, item, "6", 0)
         }
         
         formatex(item, charsmax(item), "Uzavrit")
         menu_additem(menu, item, "7", 0)
            
         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
         menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "" )
         menu_display(id, menu, 0)
      }
   }
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
   new key = str_to_num(data)
   
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         if(get_user_flags(id) & VIP)
         {
            if(Round[id] >= 3)
            {
               if(!Weapon[id])
               {
                  if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_T)
                     HasC4[id] = true
                  else
                     HasC4[id] = false
                  
                  Weapon[id] = 1
                  
                  strip_user_weapons(id)
                  
                  if(HasC4[id]) {
                     give_item(id, "weapon_c4")
                     cs_set_user_plant(id)
                  }
                  
                  give_item(id, "weapon_m4a1")
                  give_item(id, "weapon_deagle")
                  give_item(id, "weapon_knife")
                  
                  give_item(id, "weapon_hegrenade")
                  give_item(id, "weapon_flashbang")
                  give_item(id, "weapon_flashbang")
                  give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                  
                  give_item(id, "item_thighpack")
                  
                  cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
                  cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
                  
                  ChatColor(id, "%s Prave jsi dostal !tM4A1 !ys !tDeaglem!y!", START)
               }
               else
               {
                  ChatColor(id, "%s Uz sis vybral jednou !tzbran!y!", START)
               }
            }
            else
            {
               ChatColor(id, "%s Zbran si muzes vybrat az po !t3-tim kole!y!", START)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s Nejsi VIP hrac! Zakup si ho na NEW-AGE ", START, BUY)
            cmd_menu(id)
         }
      }
      case 2:
      {
         if(get_user_flags(id) & VIP)
         {
            if(Round[id] >= 3)
            {
               if(!Weapon[id])
               {
                  if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_T)
                     HasC4[id] = true
                  else
                     HasC4[id] = false
                  
                  Weapon[id] = 1
                  
                  strip_user_weapons(id)
                  
                  if(HasC4[id]) {
                     give_item(id, "weapon_c4")
                     cs_set_user_plant(id)
                  }
                  
                  give_item(id, "weapon_ak47")
                  give_item(id, "weapon_deagle")
                  give_item(id, "weapon_knife")
                  
                  give_item(id, "weapon_hegrenade")
                  give_item(id, "weapon_flashbang")
                  give_item(id, "weapon_flashbang")
                  give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                  
                  give_item(id, "item_thighpack")
                  
                  cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
                  cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
                  
                  ChatColor(id, "%s Prave jsi dostal !tAK47 !ys !tDeaglem!y!", START)
               }
               else
               {
                  ChatColor(id, "%s Uz sis vybral jednou !tzbran!y!", START)
               }
            }
            else
            {
               ChatColor(id, "%s Zbran si muzes vybrat az po !t3-tim kole!y!", START)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s Nejsi VIP hrac! Zakup si ho na NEW-AGE", START, BUY)
            cmd_menu(id)
         }
      }
      case 3:
      {
         if(get_user_flags(id) & VIP)
         {
            if(Round[id] >= 3)
            {
               if(!Weapon[id])
               {
                  if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_T)
                     HasC4[id] = true
                  else
                     HasC4[id] = false
                  
                  Weapon[id] = 1
                  
                  strip_user_weapons(id)
                  
                  if(HasC4[id]) {
                     give_item(id, "weapon_c4")
                     cs_set_user_plant(id)
                  }
                  
                  give_item(id, "weapon_awp")
                  give_item(id, "weapon_deagle")
                  give_item(id, "weapon_knife")
                  
                  give_item(id, "weapon_hegrenade")
                  give_item(id, "weapon_flashbang")
                  give_item(id, "weapon_flashbang")
                  give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                  
                  give_item(id, "item_thighpack")
                  
                  cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
                  cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
                  
                  ChatColor(id, "%s Prave jsi dostal !tAWP !ys !tDeaglem!y!", START)
               }
               else
               {
                  ChatColor(id, "%s Uz sis vybral jednou !tzbran!y!", START)
               }
            }
            else
            {
               ChatColor(id, "%s Zbran si muzes vybrat az po !t3-tim kole!y!", START)
            }
         }
         else
         {
            ChatColor(id, "%s Nejsi VIP hrac! Zakup si ho na Last-Game.eu ", START, BUY)
            cmd_menu(id)
         }
      }
      case 4:
      {
         if(get_pcvar_num(onoffnastav)) {
            cmd_nastaveni(id)
         } else {
            ChatColor(id, "%s Nastaveni je na tomto serveru !tvypnuto!y!", START)
         }
      }
      case 5:
      {
         cmd_motd(id)
      }
      case 6:
      {
         if(Menu[id])
            Menu[id] = 0
         else
            Menu[id] = 1
         cmd_menu(id)
      }
      case 7:
      {
         //...
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public cmd_nastaveni(id)
{
   if(get_user_flags(id) & VIP)
   {
      if(get_pcvar_num(onoffnastav))
      {
         new hp = get_pcvar_num(onoffhp)
         new hphs = get_pcvar_num(onoffhs)
         new money = get_pcvar_num(onoffmoney)
         
         static item[64]
         
         formatex(item, charsmax(item), "Nastaveni")
         new menu = menu_create(item, "nastaveni_handler")
         
         if(hp)
         {
            if(onoffhp1[id]) {
               formatex(item, charsmax(item), "Doplnovani HP za Kill [ZAPNUTO]")
               menu_additem(menu, item, "1", 0)
            } else {
               formatex(item, charsmax(item), "Doplnovani HP za Kill [VYPNUTO]")
               menu_additem(menu, item, "1", 0)
            }
         }
         
         if(hphs)
         {
            if(onfoffhphs1[id]) {
               formatex(item, charsmax(item), "\yD\woplnovani HP za Headshot [ZAPNUTO]")
               menu_additem(menu, item, "2", 0)   
            } else {
               formatex(item, charsmax(item), "\rD\woplnovani HP za Headshot [VYPNUTO]")
               menu_additem(menu, item, "2", 0)   
            }
         }
         
         if(money)
         {
            if(onoffmoney1[id]) {
               formatex(item, charsmax(item), "Doplnovani Penez za Kill [ZAPNUTO]")
               menu_additem(menu, item, "3", 0)   
            } else {
               formatex(item, charsmax(item), "Doplnovani Penez za Kill [VYPNUTO]")
               menu_additem(menu, item, "3", 0)   
            }
         }
                  
         if(hp || hphs || money)
            menu_addblank(menu, 0)
         
         formatex(item, charsmax(item), "Vratit se do Menu")
         menu_additem(menu, item, "4", 0)
         
         formatex(item, charsmax(item), "Uzavrit")
         menu_additem(menu, item, "5", 0)
         
         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER)
         menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "" )
         menu_display(id, menu, 0)
      }
      else
      {
         ChatColor(id, "%s Nastaveni je na tomto serveru !tvypnuto!y!", START)
      }
   }
   else
   {
      ChatColor(id, "%s Nejsi VIP hrac! Zakup si ho na NEW-AGE", START, BUY)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public nastaveni_handler(id, menu, item)
{
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
   new key = str_to_num(data)
   
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
         if(onoffhp1[id]) {
            ChatColor(id, "%s Doplnovani HP za Kill !tVYPNUTO", START)
            onoffhp1[id] = 0
         } else {
            ChatColor(id, "%s Doplnovani HP za Kill !tZAPNUTO", START)
            onoffhp1[id] = 1
         }
         cmd_nastaveni(id)
      }
      case 2:
      {
         if(onfoffhphs1[id]) {
            ChatColor(id, "%s Doplnovani HP za HS !tVYPNUTO", START)
            onfoffhphs1[id] = 0
         } else {
            ChatColor(id, "%s Doplnovani HP za HS !tZAPNUTO", START)
            onfoffhphs1[id] = 1
         }
         cmd_nastaveni(id)      
      }
      case 3:
      {
         if(onoffmoney1[id]) {
            ChatColor(id, "%s Doplnovani Penez za Kill !tVYPNUTO", START)
            onoffmoney1[id] = 0
         } else {
            ChatColor(id, "%s Doplnovani Penez za Kill !tZAPNUTO", START)
            onoffmoney1[id] = 1
         }
         cmd_nastaveni(id)
      }
      case 4:
      {
         cmd_menu(id)
      }
      case 5:
      {
         //...
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}

public player_spawn(id)
{
   Round[id]++
   
   if(get_pcvar_num(onoffmenu))
   {
      if(Menu[id]) {
         cmd_menu(id)
      } else {
         ChatColor(id, "%s K otevreni menu, napis !t/menu!y.", START)
      }
   }
      
   if(get_user_flags(id) & VIP)
   {
      Weapon[id] = 0
      
      give_item(id, "weapon_hegrenade")
      give_item(id, "weapon_flashbang")
      give_item(id, "weapon_flashbang")
      give_item(id, "weapon_smokegrenade")            
      
      give_item(id, "item_thighpack")
      give_item(id, "item_assaultsuit")
      
      if(get_pcvar_num(onoffskin))
      {
         if(cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_CT)
         {
            cs_set_user_model(id, player_ct)
         }
         if(cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_T)
         {
            cs_set_user_model(id, player_t)
         }
      }
   }
}

public player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
   new HPkill = get_pcvar_num(killHP)
   new HPkillhs = get_pcvar_num(hskillHP)
   new Moneykill = get_pcvar_num(killMoney)
   new Moneykillhs = get_pcvar_num(hskillMoney)
   new HPmax = get_pcvar_num(maxHP)
   
   if(get_user_flags(attacker) & VIP && is_user_alive(attacker))
   {
      if(get_pcvar_num(onoffhp))
      {
         if(onoffhp1[attacker])
         {
            set_user_health(attacker, get_user_health(attacker) + HPkill)
            
            set_hudmessage(0, 0, 100, -1.0, 0.29, 0, 0.0, 1.8)
            ShowSyncHudMsg(attacker, g_iHudSync, "+%s HP", HPkill)
            cmd_fade(attacker)
         }   
      }
      if(get_pcvar_num(onoffhs))
      {
         if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD && onfoffhphs1[attacker])
         {
            set_user_health(attacker, get_user_health(attacker) + HPkillhs)
            
            set_hudmessage(0, 0, 100, -1.0, 0.31, 0, 0.0, 1.8)
            ShowSyncHudMsg(attacker, g_iHudSync, "+%s HP (HeadShot Bonus)", HPkillhs)
            cmd_fade(attacker)
         }
      }
      if(get_user_health(attacker) > HPmax)
      {
         set_user_health(attacker, HPmax)
      }   
      if(get_pcvar_num(onoffmoney))
      {
         if(onoffmoney1[attacker])
         {
            cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker) + Moneykill)
            
            if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
            {
               cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker) + Moneykillhs)
            }
         }
      }
   }
}

public player_damage(id)
{
   static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
   static damage; damage = read_data(2)   
      
   if(get_user_flags(id) & VIP)
   {
      set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
      ShowSyncHudMsg(id, g_iHudSync, "%i^n", damage)
   }
   
   if(get_user_flags(attacker) & VIP)
   {
      set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
      ShowSyncHudMsg(attacker, g_iHudSync, "%i^n", damage)
   }
}

public print_adminlist(user)
{
   new vipnames[33][32]
   new message[256]
   new id, count, x, len
   
   for(id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++)
      if(is_user_connected(id))
         if(get_user_flags(id) & VIP)
            get_user_name(id, vipnames[count++], 31)

   len = format(message, 255, "^x04VIP ONLINE: ")
   if(count > 0)
   {
      for(x = 0 ; x < count ; x++)
      {
         len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", vipnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
         if(len > 96 )
         {
            print_message(user, message)
            len = format(message, 255, "^x04 ")
         }
      }
      print_message(user, message)
   }
   else
   {
      len += format(message[len], 255-len, "Zadne VIP neni ONLINE.")
      print_message(user, message)
   }
}


print_message(id, msg[]) {
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_string(msg)
   message_end()
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
    new count = 1, players[ 32 ]
   static msg[ 191 ]
   vformat( msg, 190, input, 3 )
   
   replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
   replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
   replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )

   
   if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
   {
      for(new i = 0; i < count; i++)
      {
         if( is_user_connected( players[ i ] ) )
         {
            message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] ) 
            write_byte( players[ i ] )
            write_string( msg )
            message_end( )
         }
      }
   }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1029\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: VIP.sma problém

#2 Příspěvekod DenOwq » 19 kvě 2014, 18:19

co třeba dát ten kód do spoileru a do code ?
Muhahha.

ViSioN
Příspěvky: 5
Registrován: 19 kvě 2014, 15:19
Reputation: 0

Re: VIP.sma problém

#3 Příspěvekod ViSioN » 19 kvě 2014, 18:23

Já nevím o čem mluvíš já se v pluginování vyznám ale v VIP vůbec nemohl by jsi mi to udělat třeba na skype/Teamspeak3?

-- 19 kvě 2014, 20:36 --

Problém vyřešen prosím o LOCK

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: VIP.sma problém

#4 Příspěvekod Qefik » 19 kvě 2014, 23:14

Co třeba napsat řešení? A pro příště kód do tagů code a spoiler.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

ViSioN
Příspěvky: 5
Registrován: 19 kvě 2014, 15:19
Reputation: 0

Re: VIP.sma problém

#5 Příspěvekod ViSioN » 20 kvě 2014, 16:02

Řešení nevím nějaký hráč mi to udělal :)

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 28
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: VIP.sma problém

#6 Příspěvekod DenOwq » 20 kvě 2014, 16:20

Nevíš? tak jsem pošli ten code co máš ted :?
Muhahha.


Zpět na „Counter-Strike 1.6“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů