Zombie Plague - Pár dotazů

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike 1.6
Message
Autor
Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Zombie Plague - Pár dotazů

#1 Příspěvekod TheLaoming » 14 bře 2015, 22:04

81.0.217.178:27508

Zdravím, potřeboval bych poradit z pár problémy, na které jsem bohužel nenašel odpověď nikde.

Předem říkám že mám verzi ZP 4.3!!!

1) Na serveru mají někteří hráči drobné lagy a to kvůli tomu, že se mi tam ne-despawnuji mrtvoly zombie a lidí. Hledal jsem to v configech snad všude ale nenašel jsem. Takže potřebuju vědět kde nastavit mizení mrtvol. Dole posílám přílohu jak to pak na serveru vypadá...VYŘEŠENO

2) Mám na serveru plugin "zp_siren.amxx" zkompilovaný a v konzoli po zapsání "amxx plugins" funguje. Jenže mi to sirénu na začátku kola nepřehrává :D. Zkoušel jsem změnit soubor třeba na .wav i .mp3 ale ani jedno nejde. Dole přikládám .sma soubor. VYŘEŠENO

3) Mám plugin soldier_uqz.amxx na serveru (jinak známý jako Terminátor). No, problém je v tom, že když ho má nějaký hráč nasobě (koupený) a je poslední člověk, je nesrmtelný a zombie mu neberou armor ani HP. Tak samo když je Nemesis mod, hráč je nesmrtelný i proti nemesisovy když ho má. Dá se to nějak nastavit v .sma souboru? Ten přikládám taky dolů. VYŘEŠENO

4) Nakonec hledám ještě plugin, který ukazuje nahoře na obrazovce status hry Zombies (počet) VS Humans (počet). Na tuto verzi. VYŘEŠENO

Soubory:
Spoiler: zobrazit
Terminator>
Příloha zp_soldier_uqz.sma je dlouhodobě nedostupná.
Sirena>
zp_siren.sma
(390 bajtů) Staženo 215 x
Lagy>
lagy.jpg
lagy.jpg (193.16 KiB) Zobrazeno 8028 x


Budu rád když se ozve někdo kdo tomu rozumí a ví, tohle už řeším dlouho :)
Přílohy
zp_soldier_uqz.sma
(10.66 KiB) Staženo 232 x
Naposledy upravil(a) TheLaoming dne 11 srp 2015, 01:50, celkem upraveno 1 x.
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#2 Příspěvekod TheLaoming » 16 bře 2015, 15:06

Smazáno.
Naposledy upravil(a) TheLaoming dne 11 srp 2015, 01:51, celkem upraveno 1 x.
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#3 Příspěvekod Qefik » 16 bře 2015, 18:10

Pokud to neumí odstranit sám ZP, tak s tím se toho moc dělat nedá, ale hoď sem do code config.

Ohledně sirény, máš tam zvuk ve správném formátu? CSko neumí všechny, více třeba v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=l7h8Il_Rt68
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#4 Příspěvekod TheLaoming » 17 bře 2015, 19:33

Zombieplague.cfg

Kód: Vybrat vše

// -----------------------------
// Zombie Plague 4.3 Config File
// -----------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start

// General
// -------
zp_delay 20 // Time before any game mode starts in seconds
zp_lighting "0" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]
zp_thunderclap 90 // Thunderclap rate in seconds [0-disabled]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)
zp_remove_doors 0 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves
zp_random_spawn 1 // Enable random spawning (will use CSDM spawns if present)
zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 // Respawn players after a worldspawn kill
zp_remove_dropped 8 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
zp_remove_money 1 // Remove player's money
zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus
zp_random_weapons 0 // Whether players should get weapons randomly instead of buying them
zp_admin_models_human 1 // Enable admin player models for humans
zp_admin_knife_models_human 0 // Enable admin knife models for humans
zp_admin_models_zombie 0 // Enable admin player models for zombies
zp_admin_knife_models_zombie 0 // Enable admin knife models for zombies
zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes
zp_stats_save 1 // Temporarily save player's ammo packs and zombie class when they disconnect
zp_starting_ammo_packs 10 // Starting amount of ammo packs for new players
zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevent the same game mode from being played two rounds in a row
zp_keep_health_on_disconnect 1 // Whether the health of the Nemesis/Survivor chosen to keep the round going should be set to that of the leaving player's

// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 2 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 6 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 5 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_on_suicide 1 // Respawn players if they commited suicide
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds
zp_nem_allow_respawn 0 // Allow respawning on nemesis rounds
zp_surv_allow_respawn 0 // Allow respawning on survivor rounds
zp_swarm_allow_respawn 1 // Allow respawning on swarm rounds
zp_plague_allow_respawn 1 // Allow respawning on plague rounds
zp_respawn_zombies 1 // Whether to respawn killed zombies
zp_respawn_humans 1 // Whether to respawn killed humans
zp_respawn_nemesis 1 // Whether to respawn killed nemesis
zp_respawn_survivors 1 // Whether to respawn killed survivors

// Extra Items
// -----------
zp_extra_items 1 // Enable extra items
zp_extra_weapons 1 // Include weapons
zp_extra_nvision 0 // Include night vision
zp_extra_antidote 1 // Include antidote
zp_extra_antidote_limit 3 // Antidote purchase limit per round
zp_extra_madness 1 // Include zombie madness
zp_extra_madness_limit 15 // Zombie madness purchase limit per round
zp_extra_madness_duration 5.2 // Zombie madness duration
zp_extra_infbomb 1 // Include infection bomb
zp_extra_infbomb_limit 1 // Infection bomb purchase limit per round

// Flashlight & Nightvision
// ------------------------
zp_nvg_give 2 // Give nightvision [0-disabled // 1-enabled // 2-enabled, but no auto turning on]
zp_nvg_custom 1 // Enable custom nightvision
zp_nvg_size 60 // Nightvision size (radius)
zp_nvg_color_R 0 // Zombie custom nightvision color (red)
zp_nvg_color_G 150 // Zombie custom nightvision color (green)
zp_nvg_color_B 0 // Zombie custom nightvision color (blue)
zp_nvg_hum_color_R 0// Human/Spectator custom nightvision color (red)
zp_nvg_hum_color_G 0 // Human/Spectator custom nightvision color (green)
zp_nvg_hum_color_B 0 // Human/Spectator custom nightvision color (blue)
zp_nvg_nem_color_R 150// Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis custom nightvision color (blue)
zp_flash_custom 0 // Enable custom flashlight
zp_flash_size 10 // Custom flashlight size (radius)
zp_flash_drain 1 // Custom flashlight drain rate [0-unlimited batteries]
zp_flash_charge 5 // Custom flashlight charge rate [0-non chargeable batteries]
zp_flash_distance 1000 // Custom flashlight max distance
zp_flash_color_R 100 // Custom flashlight color (red)
zp_flash_color_G 100 // Custom flashlight color (green)
zp_flash_color_B 100 // Custom flashlight color (blue)
zp_flash_show_all 1 // Let players see each other's flashlights

// Knockback
// ---------
zp_knockback 0 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)
zp_knockback_damage 0 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 0 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_zvel 0 // Should knockback affect vertical velocity
zp_knockback_ducking 0.01 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]
zp_knockback_distance 0 // Max distance for knockback to take effect
zp_knockback_nemesis 0 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]

// Longjump
// --------
zp_leap_zombies 1 // Give leap to Zombies [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]
zp_leap_zombies_force 490// Force multiplier
zp_leap_zombies_height 300 // Upwards force
zp_leap_zombies_cooldown 4.0 // Time between leap uses
zp_leap_nemesis 1 // Give leap to Nemesis
zp_leap_nemesis_force 500 // Force multiplier
zp_leap_nemesis_height 300 // Upwards force
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 // Time between leap uses
zp_leap_survivor 1 // Give leap to Survivor
zp_leap_survivor_force 500 // Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 // Time between leap uses

// Humans
// ------
zp_human_health 150 // Health
zp_human_last_extrahp 500 // Last human's extra health reward
zp_human_armor 40 // Armor
zp_human_speed 220 // Speed
zp_human_gravity 0.35 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_human_damage_reward 300 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
zp_human_frags_for_kill 1 // How many frags humans get for killing a zombie

// Custom Grenades
// ---------------
zp_fire_grenades 1 // Enable napalm grenades (overrides HE)
zp_fire_duration 10 // Burning duration in seconds
zp_fire_damage 11 // Burning damage (every 0.2 secs)
zp_fire_slowdown 0.5 // Burning slowdown multiplier (0.5 = reduces velocity by a half) [0-disabled]
zp_frost_grenades 1 // Enable frost grenades (overrides FB)
zp_frost_duration 3 // Freeze duration in seconds
zp_flare_grenades 1 // Enable flare grenades (overrides SG)
zp_flare_duration 60 // Flare lightning duration in seconds
zp_flare_size 25 // Flare lightning size (radius)
zp_flare_color 0 // Flare color [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-full random // 5-random between r,g,b]

// Zombies
// -------
zp_zombie_first_hp 4.0 // First zombie HP multiplier (2.0 = double health)
zp_zombie_armor 0.75 // Armor multiplier (0.75 = zombies take 75% damage only)
zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disabled]
zp_zombie_infect_health 300 // How much health a zombie regains with every infection
zp_zombie_fov 100 // Field of view [0-dont change]
zp_zombie_silent 1 // Enable silent footsteps
zp_zombie_painfree 1 // Zombies are pain shock free [0-disabled // 1-enabled // 2-only last zombie]
zp_zombie_bleeding 0 // Zombies leave footprints/bloodstains on the floor
zp_zombie_infect_reward 5 // Ammo packs given to zombies for infecting/killing a human
zp_zombie_frags_for_infect 3 // How many frags zombies get for infecting a human

// Special Effects
// ---------------
zp_infection_screenfade 1 // Screen fade for infected player
zp_infection_screenshake 1 // Screen shake for infected player
zp_infection_sparkle 1 // Light sparkle on infection
zp_infection_tracers 1 // Tracers on infection
zp_infection_particles 1 // Particles on infection
zp_hud_icons 1 // Display small HUD icons on infection, burning, and freeze events

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode
zp_nem_chance 21 // Chance (1 in X)
zp_nem_min_players 3 // Minimum players required
zp_nem_health 0 // Health [0 - human count*base health]
zp_nem_base_health 1800 // Base health [0 - use first zombie's health]
zp_nem_speed 360 // Speed
zp_nem_gravity 0.35 // Gravity (0.5 = half)
zp_nem_damage 150 // Damage per hit
zp_nem_glow 1 // Glow effect
zp_nem_aura 0 // Halo effect
zp_nem_painfree 1 // Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_nem_ignore_rewards 0 // Whether to earn ammo packs

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Enable survivor mode
zp_surv_chance 21 // Chance (1 in X)
zp_surv_min_players 0 // Minimum players required
zp_surv_health 0 // Health  [0 - zombie count*base health]
zp_surv_base_health 300 // Base health [0 - use human's health]
zp_surv_speed 240 // Speed
zp_surv_gravity 0.50 // Gravity (0.5 = half)
zp_surv_glow 1 // Glow effect
zp_surv_aura 1 // Halo effect
zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 0 // Whether to earn frags
zp_surv_ignore_rewards 0 // Whether to earn ammo packs
zp_surv_weapon "weapon_m249" // Survivor's weapon (given by default)
zp_surv_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo for Survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Enable swarm mode
zp_swarm_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_swarm_min_players 0 // Minimum players required

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Enable multiple infection mode
zp_multi_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_multi_min_players 4 // Minimum players required
zp_multi_ratio 0.15 // Infect ratio (zombie count = ratio*humans count)

// Plague Mode
// -----------
zp_plague_enabled 1 // Enable plague mode
zp_plague_chance 30 // Chance (1 in X)
zp_plague_min_players 0 // Minimum players required
zp_plague_ratio 0.5 // Infect ratio (zombie count = ratio*humans count)
zp_plague_nem_number 2 // Nemesis count
zp_plague_nem_hp_multi 0.4 // Nemesis HP multiplier (0.4 = 50% health)
zp_plague_surv_number 2 // Survivor count
zp_plague_surv_hp_multi 0.5 // Survivor HP multiplier (0.5 = 50% health)

// Logging
// -------
zp_logcommands 1 // Log admin commands to "zombieplague.log"

// Additional settings
// -------------------
mp_flashlight 1 // Enables flashlight
mp_footsteps 0 // Enables footsteps
mp_playerid 1 // Prevents seeing enemies in the dark exploit
sv_maxspeed 9999 // Prevents CS from limiting your human/zombie speeds at 360

Zombieplague.ini

Kód: Vybrat vše

; ------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Customization File
; ------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; Note: No error parsing is done for this.
; Make sure you don't mistype anything.

[Access Flags]
ENABLE/DISABLE MOD = l
ADMIN MENU = d
START MODE INFECTION = d
START MODE NEMESIS = d
START MODE SURVIVOR = d
START MODE SWARM = d
START MODE MULTI = d
START MODE PLAGUE = d
MAKE ZOMBIE = d
MAKE HUMAN = d
MAKE NEMESIS = d
MAKE SURVIVOR = d
RESPAWN PLAYERS = d
ADMIN MODELS = d

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = human2
NEMESIS = nemessis2
SURVIVOR = admin
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = admin

; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
ZOMBIE = zombie_source

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_nemessis_hand.mdl
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl

[Grenade Sprites]
TRAIL = sprites/laserbeam.spr
RING = sprites/shockwave.spr
FIRE = sprites/flame.spr
SMOKE = sprites/black_smoke3.spr
GLASS = models/glassgibs.mdl

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = zombie_plague/zp_win.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/dropped1.wav
WIN NO ONE = ambience/3dmstart.wav
ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav
ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav
NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav
ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die.wav , zombie_plague/zombie_die2.wav , zombie_plague/zombie_die3.wav , zombie_plague/zombie_die4.wav
ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav
ZOMBIE MISS SLASH = zombie_plague/zm_mw.wav , zombie_plague/zm_mw2.wav
ZOMBIE MISS WALL = zombie_plague/zm_mw.wav , zombie_plague/zm_mw2.wav
ZOMBIE HIT NORMAL = zombie_plague/zm_mw.wav , weapons/knife_hit2.wav , weapons/knife_hit3.wav , weapons/knife_hit4.wav
ZOMBIE HIT STAB = weapons/knife_stab.wav
ZOMBIE IDLE = zombie_plague/joinusss.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav , zombie_plague/crow.wav
ZOMBIE IDLE LAST = zombie_plague/joinusss.wav
ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav
ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemstart.wav
ROUND SURVIVOR = zombie_plague/survivor1.wav , zombie_plague/survivor2.wav
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav
ROUND MULTI = ambience/the_horror2.wav
ROUND PLAGUE = zombie_plague/survivor1.wav
GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav
GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav
GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav
GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav
GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav
GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit.wav
GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav
GRENADE FLARE = items/nvg_on.wav
ANTIDOTE = items/protilatka.wav
THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav

[Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds)
INFECTION ENABLE = 1
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/zp_first.wav
INFECTION DURATIONS = 360
NEMESIS ENABLE = 1
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/nem_new.mp3
NEMESIS DURATIONS = 120
SURVIVOR ENABLE = 1
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/vyvoleny.mp3
SURVIVOR DURATIONS = 120
SWARM ENABLE = 1
SWARM SOUNDS = zombie_plague/norm.mp3
SWARM DURATIONS = 360
PLAGUE ENABLE = 1
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/terminator.mp3
PLAGUE DURATIONS = 129

[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_scout , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_p90
SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite
ADDITIONAL ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Napalm Nade , Frost Nade , Svetlice , Laser-AWP Sniper , Tezky kulomet M249 , G3SG1 Skull-Sniper
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_g3sg1
COSTS = 5 , 5 , 3 , 8 , 10 , 12

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 5
ANTIDOTE = 20
ZOMBIE MADNESS = 15
INFECTION BOMB = 60

[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 1
FOG DENSITY = 0.0000
FOG COLOR = 1 0 0

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 0
SKY NAMES = space

[Lightning Lights Cycle]
LIGHTS = ijklmnonmlkjihgfedcb , klmlkjihgfedcbaabcdedcb , bcdefedcijklmlkjihgfedcb

[Zombie Decals] (for bloodstains/footsteps)
DECALS = 0

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 0.1
SCOUT = 0.3
XM1014 = 0.09
MAC10 = 0.1
AUG = -1.0
ELITE = -1.0
FIVESEVEN = -1.0
UMP45 = 0.10
SG550 = 0.05
GALIL = 0.1
FAMAS = -1.0
USP = 0.1
GLOCK18 = -1.0
AWP = 1.0
MP5NAVY = 0.1
M249 = 0.1
M3 = 0.2
M4A1 = 0.1
TMP = -1.0
G3SG1 = 0.1
DEAGLE = 0.1
SG552 = -1.0
AK47 = -1.0
P90 = -1.0

[Objective Entities] (and anything that would affect gameplay that needs to be removed)
CLASSNAMES = func_bomb_target , info_bomb_target , info_vip_start , func_vip_safetyzone , func_escapezone , hostage_entity , monster_scientist , func_hostage_rescue , info_hostage_rescue , env_fog , env_rain , env_snow , item_longjump , func_vehicle

[SVC_BAD Prevention] (if you experience *many* SVC_BAD kicks, try one of the following)
; A. Increase the delay between model changes here (in 0.1 increments until the kicks are gone)
MODELCHANGE DELAY = 0.2
; B. If you still get recurring kicks, try enabling this setting: (experimental!)
HANDLE MODELS ON SEPARATE ENT = 0

; If you want your models to have accurate hitboxes, try enabling this.
; Note: make sure your models don't have messed up hitboxes, otherwise
; this setting might cause your server insane cpu usage and lag!
SET MODELINDEX OFFSET = 0

Sirena
Spoiler: zobrazit
Mám 19ti sekundový soubor typu .wav a stejný (9 sekundový) mp3 soubor a ani jeden nejde.
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#5 Příspěvekod Qefik » 18 bře 2015, 15:14

Není potřeba cpát to do spilerů.

V configu jsem nic nenašel.

Díval jsi se na to vide co jsme posílal? Soubor musí mít správný datový tok, můžeš mít špatný i wav soubor.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#6 Příspěvekod TheLaoming » 19 bře 2015, 00:27

Smazáno.
Naposledy upravil(a) TheLaoming dne 11 srp 2015, 01:52, celkem upraveno 1 x.
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#7 Příspěvekod Qefik » 19 bře 2015, 19:44

Třeba tento plugin http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=499872
Odzkoušený, funkční, přehrává i mp3.

Ohledně 4 projdi si tyto seznamy zda to tam nenajdeš https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=159089
Vyhledávač fakt nejsem a z hlavy ti nepovím, co to je za plugin, nikdy jsem ho nepoužíval ;)
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#8 Příspěvekod TheLaoming » 21 bře 2015, 01:08

Smazáno.
Naposledy upravil(a) TheLaoming dne 11 srp 2015, 01:52, celkem upraveno 1 x.
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#9 Příspěvekod Qefik » 21 bře 2015, 13:12

Všechny subpluginy máš napsané v tématu, které jsem ti posílal o příspěvek výše, zkus hledat, ZP jsme nikdy neměl tak nevím, jak se mohou jmenovat.

Plugin ne zvuky na začátku kola také neznám a nikde jsem je snad neviděl, zkus se opravdu podívat, zda máš zvukový soubor ve správném formátu.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
TheLaoming
Příspěvky: 321
Věk: 27
Registrován: 14 bře 2015, 20:42
Reputation: 2
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zombie Plague - Pár dotazů

#10 Příspěvekod TheLaoming » 21 bře 2015, 20:36

No, už jsi to nějak vyřeším...každopádně díky :)

-- 03 dub 2015, 12:49 --

Ješte jedna otázka, má to skoro každý ZP4.3 server, jedná se o plugin co dělá to, že když je poslední člověk , napíše to zprávu {nick} je poslední člověk!. Zároveň to blokuje zombíkům protilátky :D

Kdo měl zombie server tak by mohl vědět...ten plugin jsem nenašel ani na alliedmod, ani nikde..
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My
Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Obrázek

Obrázek
Obrázek


Zpět na „Counter-Strike 1.6“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti