Více věcí :D

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike 1.6
Message
Autor
Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Více věcí :D

#1 Příspěvekod Nocky » 10 črc 2013, 16:34

Server: 217.11.249.89:27748

Ahojte lidi chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte plugin Parachute , ale né v kterém musíte psát buy_parachute , ale máte ho automaticky při připojení . A furt :) A zadarmo

A ještě plugin na příkaz /rs né /resetscore ale /rs

A ještě jak udělat aby v chatu to psalo různé reklamy :)


A ještě :D Chtěl bych se zeptat proč mi nejdou mapy když přidám knife mapy do maps a pak do maps.ini je připíšu a ty staré odstraním uložím a dám rr , tak tam nejsou v serveru nejsou když chci třbea nominovat tak nejdou , ale v maps.ini jsou furt..
/edit: Ale když jdu do amxmodmenu a chci změnit mapu tak tam mam mapy které jsou v maps.ini , ale když začne nové hlasování o další mapě tak tam jsou jenom základní mapy :/

A ještě kamarád mi udělal skin na knife , a já bych se chtěl zeptat jak udělat aby lidé měli Defaultní knife jako ten skin.. kterej mi udělal kámoš dal jsem ten skin knife do složky models pod jménem: v_knife a nejde mi to..

A ještě bych se chtěl zeptat zda-li někdo nemáte plugin na /sounds a tam jsou písničky ;) a když něco napíšou do chatu tak bude zpívat :)
Naposledy upravil(a) Nocky dne 11 črc 2013, 17:34, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
zdenda204
Příspěvky: 3617
Věk: 36
Registrován: 23 kvě 2012, 21:38
Reputation: 0

Re: Parachute , rs , reklamy , maps , skins

#2 Příspěvekod zdenda204 » 11 črc 2013, 10:10

/*Tato IP není od FH, takže nemáš nárok na podporu*/

Pardon, pardon, moc se omlouvám :) Nevšiml jsem si že to není MC :D
Přijímám zakázky na skripty/pluginy v PHP/Javě za malý poplatky! A kup mi sušenku :) Obrázek Obrázek
⇨Projekt Market⇦

Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Re: Parachute , rs , reklamy , maps , skins

#3 Příspěvekod Nocky » 11 črc 2013, 10:23

vph ;)

Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Re: Více věcí :D

#4 Příspěvekod Nocky » 11 črc 2013, 19:32

Udělal jsem cost 0 a pak jsem to dal jsem http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi dal jsem compile a pak jsem SMA i Amxx tam dal a furt mi to nejde..Prosím dej přílohu


tu je spoiler :

Spoiler: zobrazit
/***************************************************************************************************
AMX Parachute

Version: 0.2.2
Author: KRoTaL

0.1 Release
0.1.1 Players can't buy a parachute if they already own one
0.1.2 Release for AMX MOD X
0.1.3 Minor changes
0.1.4 Players lose their parachute if they die
0.1.5 Added amx_parachute cvar
0.1.6 Changed set_origin to movetype_follow (you won't see your own parachute)
0.1.7 Added amx_parachute <name> | admins with admin level a get a free parachute
0.1.8 Fixed the give parachute command
added a admin_parachute cvar to give admins with level A a free parachute
0.1.9 Added a sell command & added a cvar to get money back
0.2.0 Added para_free cvar to give everyone a free parachute
0.2.1 Fixed some minor bugs
0.2.2 Fixed the parachute remove bug
0.2.3 Fixed the alive bug


Commands:

say buy_parachute - buys a parachute

amx_parachute <name>|@all - gives a player a free parachute

Press +use to slow down your fall.

Cvars:

sv_parachute "1" - 0: disables the plugin
1: enables the plugin

parachute_cost "0" - cost of the parachute

admin_parachute "0" - 0: admins with level A won't get a free parachute
1: admins with level A get a free parachute

parachute_payback "75" - the amount you get back of the parachute in %(75/100*1000) = 750

para_free "0" - 0: no free parachute
1: free parachute for everyone


Setup (AMXX 1.71):

Install the amxx file.
Enable engine and cstrike(amxx's modules.ini)
Put the parachute.mdl file in the cstrike/models folder


***************************************************************************************************/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGINNAME "AMXX Parachute"
#define VERSION "0.2.3"
#define AUTHOR "KRoT@L"

new bool:has_parachute[33];
new para_ent[33];
new bool:had_parachute[33];
new bool:player_died[33];

public plugin_init()
{
register_plugin( PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR )

register_dictionary( "parachute.txt" )

register_concmd( "say buy_parachute", "buy_parachute" )
register_concmd( "say sell_parachute", "sell_parachute" )
register_concmd( "amx_parachute", "give_parachute", ADMIN_LEVEL_A, "amx_parachute <name, @all>" )

register_cvar( "sv_parachute", "1" )
register_cvar( "parachute_cost", "1000" )
register_cvar( "parachute_payback", "75" )
register_cvar( "admin_parachute", "0" )
register_cvar( "para_free", "0" )

register_logevent( "event_roundstart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" )
register_logevent( "event_roundend", 2, "0=World triggered", "1=Round_End" )
register_event( "ResetHUD", "event_resethud", "be" )
register_event( "DeathMsg", "death_event", "a" )

register_event ( "HLTV", "Round_Start", "a", "1=0", "2=0" );
}

public plugin_modules() {
require_module( "engine" )
require_module( "cstrike" )
}

public Round_Start ( )
server_cmd ( "amx_parachute @all" );

public plugin_precache()
{
precache_model("models/parachute.mdl")
}

public client_connect(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
}
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public event_roundstart() {
new MaxPlayers = get_maxplayers();
for( new id; id < MaxPlayers; id++ ) {
if( had_parachute[id] == true && player_died[id] == false ) {
has_parachute[id] = true
}
}
set_task( 3.0, "free_parachute" );

}

public event_roundend() {
new MaxPlayers = get_maxplayers();
for( new id; id < MaxPlayers; id++ ) {
if( is_user_alive( id ) ) {
if( has_parachute[id] == true ) {
had_parachute[id] = true;
}else{
had_parachute[id] = false;
}
player_died[id] = false;

}else {
if(para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
}
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
player_died[id] = true;
}
}

}

public event_resethud( id ) {
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
}
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public death_event()
{
new id = read_data(2)

if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
}
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
player_died[id] = true
}

public buy_parachute(id) {

if(get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0)
{
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")
return PLUGIN_HANDLED
}

if(has_parachute[id])
{
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_has" )
return PLUGIN_HANDLED
}

new money = cs_get_user_money(id)
new cost = get_cvar_num( "parachute_cost" )

if(money < cost)
{
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_money", cost)
return PLUGIN_CONTINUE
}

cs_set_user_money(id, money - cost)
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_buy" )
has_parachute[id] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

public sell_parachute(id) {
if (get_cvar_num("sv_parachute") == 0) {
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (has_parachute[id]) {
if(para_ent[id] > 0)
{
if(is_valid_ent(para_ent[id])) {
remove_entity(para_ent[id])
}
}
has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0

new money = cs_get_user_money(id)
new cost = get_cvar_num("parachute_cost")
new payback = floatround(float(cost) * (get_cvar_float("parachute_payback") / 100))
cs_set_user_money(id, money + payback)
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_sell", payback)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public free_parachute() {
new maxPlayers = get_maxplayers();
if(get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0) return PLUGIN_CONTINUE

for( new i = 1; i <= maxPlayers; i++ )
{
if( !is_user_connected( i ) ) return PLUGIN_CONTINUE

if ( get_cvar_num( "para_free") == 1 ) {
client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_admin_free" )
has_parachute[i] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}
if ( get_cvar_num("admin_parachute") == 1 && get_user_flags( i ) && ADMIN_LEVEL_A ) {
client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_admin_free" )
has_parachute[i] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public give_parachute(id, level, cid) {

if (!cmd_access(id, level, cid, 2 ) ) {
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (get_cvar_num("sv_parachute") == 0 ) {
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")

return PLUGIN_CONTINUE
}else{
new arg[32]
read_argv( 1, arg, 31 )
if (arg[0] == '@' && arg[1] == 'a') {
new maxPlayers = get_maxplayers();
for( new i = 1; i <= maxPlayers; i++ )
{
client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_free_all" )
has_parachute[i] = true
}

return PLUGIN_CONTINUE
}
new player = cmd_target( id, arg, 4 )

if (has_parachute[id]) {
client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_has" )

return PLUGIN_CONTINUE
}
if( !player ) {
client_print( id, print_chat, "%L", id, "para_no_player" )

return PLUGIN_CONTINUE
}else{
client_print(player, print_chat, "%L", player, "para_give" )
has_parachute[player] = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
if( get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0 )
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

if( !is_user_alive(id) )
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

if( has_parachute[id] )
{
if (get_user_button(id) & IN_USE )
{
if ( !( get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND ) )
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if(velocity[2] < 0)
{
if (para_ent[id] == 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < -100) ? velocity[2] + 40.0 : -100.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_frame) < 0.0 || entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_frame) > 254.0)
{
if (entity_get_int(para_ent[id], EV_INT_sequence) != 1)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
}
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
}
else
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_frame) + 1.0)
}
}
}
else
{
if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
}
else
{
if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
}
else if (get_user_oldbutton(id) & IN_USE)
{
if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


-- 11 črc 2013, 19:36 --

Moc díky , podívám se na všechny odkazy , jinak to RS to jsem si dokázal už udělat sám :D Ale moc díky ;)

Jo a ten tvuj Sanksound to vím , ale to prostě mam dát do sounds/misc , a když napíšou /sounds tak tam mají ty songy ?
Naposledy upravil(a) Nocky dne 11 črc 2013, 19:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Re: Více věcí :D

#5 Příspěvekod Nocky » 11 črc 2013, 19:40

Díky ,Jo a ten tvuj Sanksound to vím , ale to prostě mam dát do sounds/misc , a když napíšou /sounds tak tam mají ty songy ?

Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Re: Více věcí :D

#6 Příspěvekod Nocky » 11 črc 2013, 19:46

jj moc díky ;) A s těma mapama si asi nevíš rady , že ? Dřív mi to šlo , ale když jsem dal reinstal a dal jsem Classic , tak mi tam dali tyhle mapy ani nevím jak to upravit.. :/

Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Re: Více věcí :D

#7 Příspěvekod Nocky » 12 črc 2013, 12:49

Moc díky , karma +

-- 12 črc 2013, 13:09 --

Jenom jestli bych ještě mohl k tomu Sanksound to jsem udělal a nejde mi to jen když napíšu /sounds tak je to prazdné.. , ale v misc jsou ty songy..

A když jsem tam dal ten skin knifu , tak ten knife mu čouhal z hlavy a z nohou..

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Více věcí :D

#8 Příspěvekod Qefik » 13 črc 2013, 15:19

Dej sem config sanksound a uvidíme co tam je blbě.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Uživatelský avatar
Nocky
Příspěvky: 227
Registrován: 10 dub 2013, 14:34
Reputation: 0

Re: Více věcí :D

#9 Příspěvekod Nocky » 13 črc 2013, 17:42

Nic jsem s tím nedělal a ty songy tam jsou ;)

A nevíš něco s těma skinama ?

Kód: Vybrat vše

# TimeStamp:      02:27 July 08, 2001
# File created by:   Admin
# Important parameters:
SND_MAX;      20
SND_MAX_DUR;      180.0
SND_WARN;      17
SND_JOIN;      sound/misc/hibabe.wav;sound/misc/hi.wav;sound/misc/himan.wav
SND_EXIT;      sound/misc/comeagain.wav;sound/misc/goodbye.wav;sound/misc/beback.wav;sound/misc/bye_love.wav;sound/misc/gtg.wav
SND_DELAY;      0.0
SND_MODE;      15
SND_IMMUNITY;      ""
EXACT_MATCH;      1
ADMINS_ONLY;      0
DISPLAY_KEYWORDS;   1


# Word/Wav combinations:
woohoo;         sound/misc/woohoo.wav;sound/misc/woohoo2.wav
crap;         sound/misc/awwcrap.wav;sound/misc/awwcrap2.wav;sound/misc/awwman.wav
ha ha;         sound/misc/haha.wav
doh;         sound/misc/doh.wav;sound/misc/doh2.wav;sound/misc/doh3.wav;sound/misc/doh4.wav;sound/misc/doh5.wav;sound/misc/doh7.wav;sound/misc/dohoo.wav;sound/misc/dohnuts.wav
bud;         sound/misc/bud.wav;sound/misc/weis.wav;sound/misc/er.wav
ouch;         sound/misc/ow.wav
we are doomed;      sound/misc/doomed.wav
run mr. taliban;    sound/misc/taliban.wav
osama bin laden;    sound/misc/taliban.wav
taliban;      sound/misc/taliban.wav
aol;         sound/misc/aol.wav
schoki;         sound/misc/schoki.wav
base;         sound/misc/allyourbase.wav
save;         sound/misc/save.mp3
the one;      sound/misc/THEONE.wav
lonely;         sound/misc/lonely.wav
freestyler;      sound/misc/freestyler.wav
idiot;         sound/misc/idiot.wav
alive;         sound/misc/stayinalive.wav
carovny;      sound/misc/carovny.wav
avici;         sound/misc/avici.mp3
dolly;         sound/misc/dolly.mp3
fao;         sound/misc/fao.mp3
love;         sound/misc/love.mp3
memories;      sound/misc/memories.mp3
stereo;         sound/misc/stereo.mp3
free;         sound/misc/swfree.mp3
wanted;         sound/misc/wanted.mp3

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Více věcí :D

#10 Příspěvekod Qefik » 15 črc 2013, 14:03

nic tam nevidím... Zkus zkontrolovat zvuky na serveru a dej sem výpis z konzole po startu serveru.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain


Zpět na „Counter-Strike 1.6“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů