Caves - propojení 2 serverů

Message
Autor
Uživatelský avatar
Kaktus
Příspěvky: 158
Registrován: 26 pro 2009, 01:12
Reputation: 4

Caves - propojení 2 serverů

#1 Příspěvekod Kaktus » 06 pro 2016, 17:37

V tomto návodu je popsáno, jak lze připojit další server a zprovoznit tak jeskyně - Caves.

Budeme potřebovat 2 servery:
1. Klasický server (při instalaci na FH použijeme public verzi) - pojmenujeme Master (název serveru, ať umíme rozlišit, který server je který)
2. Server pro jeskyně (při instalaci na FH použijeme public verzi) - pojmenujeme Caves (název serveru, ať umíme rozlišit, který server je který).
POZOR! Pokud používáte mody, musíte mít na obou serverech nainstalovány stejné mody.

U obou serverů nejdříve nastavíme /Cluster_1/cluster_token.txt!
http://forum.fakaheda.eu/viewtopic.php?f=101&t=24326 Pokud soubor neexistuje, vytvoříme ho.

1. Přegenerujeme mapu na serveru Caves
a) Vytvoříme soubor na serveru Caves s názvem leveldataoverride.lua, umístíme ho zde /Cluster_1/Master a vložíme do něj:

Kód: Vybrat vše

return {
  background_node_range={ 0, 1 },
  desc="Delve into the caves... together!",
  hideminimap=false,
  id="DST_CAVE",
  location="cave",
  max_playlist_position=999,
  min_playlist_position=0,
  name="The Caves",
  numrandom_set_pieces=0,
  override_level_string=false,
  overrides={
    banana="default",
    bats="default",
    berrybush="default",
    boons="default",
    branching="default",
    bunnymen="default",
    cave_ponds="default",
    cave_spiders="default",
    cavelight="default",
    chess="default",
    disease_delay="default",
    earthquakes="default",
    fern="default",
    fissure="default",
    flint="default",
    flower_cave="default",
    grass="default",
    layout_mode="RestrictNodesByKey",
    lichen="default",
    liefs="default",
    loop="default",
    marshbush="default",
    monkey="default",
    mushroom="default",
    mushtree="default",
    petrification="default",
    prefabswaps_start="default",
    reeds="default",
    regrowth="default",
    roads="never",
    rock="default",
    rocky="default",
    sapling="default",
    season_start="default",
    slurper="default",
    slurtles="default",
    start_location="caves",
    task_set="cave_default",
    tentacles="default",
    touchstone="default",
    trees="default",
    weather="default",
    world_size="default",
    wormattacks="default",
    wormhole_prefab="tentacle_pillar",
    wormlights="default",
    worms="default"
  },
  required_prefabs={ "multiplayer_portal" },
  substitutes={  },
  version=3
}

b) Do konzole zadáme příkaz c_regenerateworld(), který přegeneruje mapu.

2. U obou serverů nastavíme cluster.ini (/Cluster_1/cluster.ini , pokud zde není, vytvoříme ho)
Zde je důležité, že u obou serverů musí být v souboru cluster.ini sekce [SHARD] stejná!

Nastavujeme tyto parametry:
shard_enabled = true
-> chceme povolit shard
bind_ip = 0.0.0.0
->Pokud jsou oba servery na stejném stroji, nastavíme 127.0.0.1. Verze 0.0.0.0 funguje vždy (nemusí být na stejném stroji, ale mohou).
master_ip = 127.0.0.1 nebo IP adresa Master serveru
-> IP adresa, na které je umístěn Master server. Pokud jsou oba servery na stejném stroji, můžete použít 127.0.0.1
master_port = 30xxx
-> Zde je nutné nastavit port, který bude nastaven v souboru /Cluster_1/Master/server.ini na Master serveru. Jak port nastavit bude popsáno níže v sekci server.ini.
cluster_key = xxxxxx
-> heslo, které bude sloužit k tomu, aby se na Váš server nepřipojil někdo jiný

Toto je důležitá a stejná část pro oba servery:

Kód: Vybrat vše

[SHARD]
shard_enabled = true
bind_ip = 0.0.0.0
master_ip = 127.0.0.1
master_port = 30400
cluster_key = test123



Master server bude mít např. takový cluster.ini:
Spoiler: zobrazit
[network]
cluster_name = Můj server - Master
cluster_description = FakaHeda
cluster_password = test
cluster_intention = cooperative
max_players = 6
pvp = false
enable_snapshots = false
enable_autosaver = true
tick_rate = 30
connection_timeout = 8000
server_save_slot = 1


[account]
dedicated_lan_server = false


[STEAM]
DISABLECLOUD = true


[MISC]
CONSOLE_ENABLED = true

[GAMEPLAY]
enable_vote_kick = true
pause_when_empty = true
game_mode = survival

[SHARD]
shard_enabled = true
bind_ip = 0.0.0.0
master_ip = 127.0.0.1
master_port = 30400
cluster_key = test123

Caves server bude mít např. takový cluster.ini:
Spoiler: zobrazit
[network]
cluster_name = Můj server - Caves
cluster_description = FakaHeda
cluster_password = test
cluster_intention = cooperative
max_players = 6
pvp = false
enable_snapshots = false
enable_autosaver = true
tick_rate = 30
connection_timeout = 8000
server_save_slot = 1


[account]
dedicated_lan_server = false


[STEAM]
DISABLECLOUD = true


[MISC]
CONSOLE_ENABLED = true

[GAMEPLAY]
enable_vote_kick = true
pause_when_empty = true
game_mode = survival

[SHARD]
shard_enabled = true
bind_ip = 0.0.0.0
master_ip = 127.0.0.1
master_port = 30400
cluster_key = test123



3. U obou serverů nastavíme server.ini (/Cluster_1/Master/server.ini , pokud zde není, vytvoříme ho)

Nastavujeme tyto parametry:
[network]
server_port
= nějaký volný port serveru. U tohoto typu serverů na FH začínají volné porty na 30xxx. Je-li tedy Váš port např. 27400, použijte první volný port a ten je 30400. (poslední 3 číslice jsou identické)
[steam]
authentication_port
= 28xxx - Tento port najdete u daného serveru v Control panelu/ základní nastavení / spouštěcí parametry v ukázce dole na stránce. Obecně u nás platí, jestli máte port 27400, tak tento port bude mít hodnotu 28400.
master_server_port = 29xxx - Najdete ho na stejném místě jako authentication_port a u něj zase platí, že u nás začíná 29xxx. Bude tedy mít hodnotu 29400, když máte port serveru 27400
[shard]
is_master
= true/false - true nastavím v případě, že se jedná o Master server a false, když se jedná o Caves server
name = Master/Caves - Jde pouze o pojmenování, nemá na funkci vliv.
id = 1 až xxxxxx - slouží k označení světa. Nemá vliv na nic, pokud používáte pouze propojení mezi 2 servery.

Master server bude mít např. takový server.ini:
Spoiler: zobrazit
[network]
server_port = 30400
[steam]
authentication_port = 28400
master_server_port = 29400
[shard]
is_master = true
name = master
id = 1


Caves server bude mít např. takový server.ini:
Spoiler: zobrazit
[network]
server_port = 30969
[steam]
authentication_port = 28969
master_server_port = 29969
[shard]
is_master = false
name = caves
id = 2


4. Restartujeme oba servery

// EDIT 27.5.2017 : Při vytváření druhého serveru se zaškrtne public verze, jelikož Beta verze Caves již není dostupná a Caves jsou součástí instalace.

Zpět na „Návody“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti