Server: 85.131.163.196:27588
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak na server přidávat mapy, prý se to má zapisovat do nějakýho souboru, ale nepochopil jsem to zapisování. Mohl by někdo poradit? dík moc
Mapy na serveru
- Miki-v77
- Příspěvky: 9
- Věk: 46
- Registrován: 02 zář 2012, 17:47
- Reputation: 0
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapy na serveru
musíš si nove mapy pridat do složky maps priklad :
ar_baggage.bsp
ar_baggage.nav
ar_baggage.txt
+ pridat do složky soundcache dalši súbor priklad :
ar_baggage.manifest
Každá mapa ktorú pridávaš musí obsahovat tieto prípony .bsp .nav .txt .manifest
Pak si nastavíš map rotation a kde si pridáš danú mapu priklad
ar_baggage
atd ....
Dá sa to menit priamo cez ftp teda editovat alebo si daný konfig uložíš do kompu a aktuálny smažeš . V kompe si ho s edituješ a cez ftp znova nahráš tam odkial si smazal ten aktuálny .
ar_baggage.bsp
ar_baggage.nav
ar_baggage.txt
+ pridat do složky soundcache dalši súbor priklad :
ar_baggage.manifest
Každá mapa ktorú pridávaš musí obsahovat tieto prípony .bsp .nav .txt .manifest
Pak si nastavíš map rotation a kde si pridáš danú mapu priklad
ar_baggage
atd ....
Dá sa to menit priamo cez ftp teda editovat alebo si daný konfig uložíš do kompu a aktuálny smažeš . V kompe si ho s edituješ a cez ftp znova nahráš tam odkial si smazal ten aktuálny .
Server: IP:PORT ( 81.0.217.175:37561) - CS-GO
Server: IP:PORT (109.74.146.70:27688) - BF3
Server: IP:PORT (81.0.217.173:37934) - MOHW
http://skullcrashers.eu
Server: IP:PORT (109.74.146.70:27688) - BF3
Server: IP:PORT (81.0.217.173:37934) - MOHW
http://skullcrashers.eu
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapy na serveru
Miki-v77: Píšeš blbosti. Každá mapa tohle nemusí a ani neobsahuje. Úplně stačí .bsp, .nav se vygeneruje automaticky, když na té mapě přidáš BOTa.
Dál je u CSGO někdy .kz, což nevím co je. A pak ještě občas u nich bývá takového flashové loadovací okno, ale taky to není u všech.
Co se týká zapisování, tak každou novou mapu je potřeba zapsat do maplist.txt a mapcycle.txt + do gamemodes_server.txt, tímhle způsobem:
Dál je u CSGO někdy .kz, což nevím co je. A pak ještě občas u nich bývá takového flashové loadovací okno, ale taky to není u všech.
Co se týká zapisování, tak každou novou mapu je potřeba zapsat do maplist.txt a mapcycle.txt + do gamemodes_server.txt, tímhle způsobem:
Kód: Vybrat vše
"GameModes_Server.txt"
{
"gameTypes"
{
"classic"
{
"gameModes"
{
"casual"
{
"maxplayers" "12"
"exec"
{
"exec" "bla.cfg"
}
"mapgroupsMP"
{
"mg_bomb" ""
}
}
}
}
}
"mapgroups"
{
"mg_bomb"
{
"name" "mg_bomb"
"maps"
{
"cs_italy" ""
"cs_office" ""
"de_aztec" ""
"de_dust" ""
"de_dust2" ""
"de_inferno" ""
"de_nuke" ""
"de_train" ""
}
}
}
}
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔
Spoiler: zobrazit
Re: Mapy na serveru
Jak přidat mapu na server?
Tak nějak jsem předpokládal, že nejsem jediný, kdo se bude potýkat s tímto problémem, tady máte návod ve formě videa na YouTube s komentářem, jak mapu na serveru přidat: http://youtu.be/SecCVUkyOLY . Good luck !
Tak nějak jsem předpokládal, že nejsem jediný, kdo se bude potýkat s tímto problémem, tady máte návod ve formě videa na YouTube s komentářem, jak mapu na serveru přidat: http://youtu.be/SecCVUkyOLY . Good luck !
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapy na serveru
Ten návod je ok, ale nedoporučuju to dělat v gamemodes.txt ale v gamemodes_server.txt, protože update většinou gamemodes.txt přepíše a pokud ano, tak pápá nastavení.
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔
Spoiler: zobrazit
Re: Mapy na serveru
Jen doplnim ze nektery mapy na gamebanana z nejakeho neznameho duvodu nefuguji na serveru a nechteji se stahovat do PC(ani pri pouziti sm pluginu) nektery jako contra_csgo, westwood a awp india treba funguji, ale nektere pri pripojovani k serveru vychli jen hromadu nesmyslu do konzole a tim konci.. pokud nejsou nakopirovane do PC tak nejdou hrat.
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapy na serveru
S tím souhlasím. A také ne na všech mapách fungují BOTi. Respektive mapa se načte, jde se tam připojit i se stáhne, ale jakmile se tam dají BOTi a má se vygenerovat .nav soubor, tak cca v 50% to spadne a hotovo. Naštěstí u většiny tenhle problém není, hold se musí ty mapy projít a ne jenom nauploadovat a zapsat.
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔
Spoiler: zobrazit
Re: Mapy na serveru
Já zjistil, že se mi nestahují mapy, které jsou velké. Např de_mirage_csgo má v rozbaleném formátu přes 30 MB, což ne skutečně mnoho, server pravděpodobně u takto velkých souborů nějakým způsobem zablokuje upload ke klientům, aby nedošlo k zahlcení sítě. Nicméně by to měli opravit, vypadá to na nějaký bug.
Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.
Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.
- Mysteria
- Příspěvky: 9122
- Registrován: 26 pro 2009, 15:40
- Reputation: 7
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapy na serveru
Hold se všichni učíme. Ono to asi nebude tak jednoduché vytvořit mapu pro CSGO, aby tam fungovala i ta loadovací obrazovka a další věci.
Výběr z vlastních projektů: MinecraftServerList.cz ✔ Minecraft Extended Punishment List ✔ Killing Floor2 servery ✔
Spoiler: zobrazit
Re: Mapy na serveru
pudicus píše:Já zjistil, že se mi nestahují mapy, které jsou velké. Např de_mirage_csgo má v rozbaleném formátu přes 30 MB, což ne skutečně mnoho, server pravděpodobně u takto velkých souborů nějakým způsobem zablokuje upload ke klientům, aby nedošlo k zahlcení sítě. Nicméně by to měli opravit, vypadá to na nějaký bug.
Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.
Nerekl bych ze je to primo velikosti mapy protoze takovy westwood funguje a ma temer 50 MB, spise je problem jako u ostatnich v tom , ze mapa je nejak nedodelana nebo spatne zkompilovana. Nebo musi obsahovat nejaky entity aby ji server uspesne byl schopen odesilat.
Uvodni obrazovky k mape jsou ulozeny ve formatu swf, takze pokud si to nekdo dokaze decompilovat tak by stacilo pak ponechat puvodni actionscript a jen zmenit obrazek mapy.. decompilatoru swf par existuje a uz je i par custom map s fungujici obrazovkou (hratelnou jen na localhostu protoze se ze serveru nestahnou, chyba mapy).
Zpět na „Counter-Strike: Global Offensive“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů