Mapy na serveru

Technická podpora k herním serverům Counter-Strike: Global Offensive
Message
Autor
Uživatelský avatar
beather
Příspěvky: 11
Registrován: 06 kvě 2012, 15:42
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Mapy na serveru

#1 Příspěvekod beather » 03 zář 2012, 06:29

Server: 85.131.163.196:27588

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jak na server přidávat mapy, prý se to má zapisovat do nějakýho souboru, ale nepochopil jsem to zapisování. Mohl by někdo poradit? dík moc ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Miki-v77
Příspěvky: 9
Věk: 46
Registrován: 02 zář 2012, 17:47
Reputation: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#2 Příspěvekod Miki-v77 » 03 zář 2012, 09:26

musíš si nove mapy pridat do složky maps priklad :
ar_baggage.bsp
ar_baggage.nav
ar_baggage.txt

+ pridat do složky soundcache dalši súbor priklad :
ar_baggage.manifest


Každá mapa ktorú pridávaš musí obsahovat tieto prípony .bsp .nav .txt .manifest

Pak si nastavíš map rotation a kde si pridáš danú mapu priklad
ar_baggage
atd ....

Dá sa to menit priamo cez ftp teda editovat alebo si daný konfig uložíš do kompu a aktuálny smažeš . V kompe si ho s edituješ a cez ftp znova nahráš tam odkial si smazal ten aktuálny .
Server: IP:PORT ( 81.0.217.175:37561) - CS-GO
Server: IP:PORT (109.74.146.70:27688) - BF3
Server: IP:PORT (81.0.217.173:37934) - MOHW

http://skullcrashers.eu

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#3 Příspěvekod Mysteria » 03 zář 2012, 12:21

Miki-v77: Píšeš blbosti. Každá mapa tohle nemusí a ani neobsahuje. Úplně stačí .bsp, .nav se vygeneruje automaticky, když na té mapě přidáš BOTa.
Dál je u CSGO někdy .kz, což nevím co je. A pak ještě občas u nich bývá takového flashové loadovací okno, ale taky to není u všech.


Co se týká zapisování, tak každou novou mapu je potřeba zapsat do maplist.txt a mapcycle.txt + do gamemodes_server.txt, tímhle způsobem:

Kód: Vybrat vše

"GameModes_Server.txt"
{
   "gameTypes"
   {
      "classic"
      {
         "gameModes"
         {
            "casual"
            {
               "maxplayers"      "12"
               "exec"
               {
                  "exec"      "bla.cfg"
               }

               "mapgroupsMP"
               {
                  "mg_bomb"   ""
               }
            }

         }   
      }
   }   
   
   "mapgroups"
   {
      "mg_bomb"
      {
         "name"         "mg_bomb"
         "maps"
         {
            "cs_italy"      ""
            "cs_office"      ""
            "de_aztec"      ""
            "de_dust"      ""
            "de_dust2"      ""
            "de_inferno"      ""
            "de_nuke"      ""
            "de_train"      ""
         }
      }
   }
}

pudicus
Příspěvky: 18
Registrován: 15 srp 2012, 23:40
Reputation: 0

Re: Mapy na serveru

#4 Příspěvekod pudicus » 04 zář 2012, 11:10

Jak přidat mapu na server?

Tak nějak jsem předpokládal, že nejsem jediný, kdo se bude potýkat s tímto problémem, tady máte návod ve formě videa na YouTube s komentářem, jak mapu na serveru přidat: http://youtu.be/SecCVUkyOLY . Good luck ;) !

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#5 Příspěvekod Mysteria » 04 zář 2012, 14:35

Ten návod je ok, ale nedoporučuju to dělat v gamemodes.txt ale v gamemodes_server.txt, protože update většinou gamemodes.txt přepíše a pokud ano, tak pápá nastavení.

Uživatelský avatar
SPiRIT
Příspěvky: 921
Věk: 33
Registrován: 02 led 2010, 17:38
Reputation: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#6 Příspěvekod SPiRIT » 04 zář 2012, 17:27

Jen doplnim ze nektery mapy na gamebanana z nejakeho neznameho duvodu nefuguji na serveru a nechteji se stahovat do PC(ani pri pouziti sm pluginu) nektery jako contra_csgo, westwood a awp india treba funguji, ale nektere pri pripojovani k serveru vychli jen hromadu nesmyslu do konzole a tim konci.. pokud nejsou nakopirovane do PC tak nejdou hrat.

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#7 Příspěvekod Mysteria » 04 zář 2012, 17:30

S tím souhlasím. A také ne na všech mapách fungují BOTi. Respektive mapa se načte, jde se tam připojit i se stáhne, ale jakmile se tam dají BOTi a má se vygenerovat .nav soubor, tak cca v 50% to spadne a hotovo. Naštěstí u většiny tenhle problém není, hold se musí ty mapy projít a ne jenom nauploadovat a zapsat.

pudicus
Příspěvky: 18
Registrován: 15 srp 2012, 23:40
Reputation: 0

Re: Mapy na serveru

#8 Příspěvekod pudicus » 05 zář 2012, 12:13

Já zjistil, že se mi nestahují mapy, které jsou velké. Např de_mirage_csgo má v rozbaleném formátu přes 30 MB, což ne skutečně mnoho, server pravděpodobně u takto velkých souborů nějakým způsobem zablokuje upload ke klientům, aby nedošlo k zahlcení sítě. Nicméně by to měli opravit, vypadá to na nějaký bug.

Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.

Uživatelský avatar
Mysteria
Příspěvky: 9122
Registrován: 26 pro 2009, 15:40
Reputation: 7
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#9 Příspěvekod Mysteria » 05 zář 2012, 15:40

Hold se všichni učíme. Ono to asi nebude tak jednoduché vytvořit mapu pro CSGO, aby tam fungovala i ta loadovací obrazovka a další věci. :)

Uživatelský avatar
SPiRIT
Příspěvky: 921
Věk: 33
Registrován: 02 led 2010, 17:38
Reputation: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapy na serveru

#10 Příspěvekod SPiRIT » 05 zář 2012, 19:44

pudicus píše:Já zjistil, že se mi nestahují mapy, které jsou velké. Např de_mirage_csgo má v rozbaleném formátu přes 30 MB, což ne skutečně mnoho, server pravděpodobně u takto velkých souborů nějakým způsobem zablokuje upload ke klientům, aby nedošlo k zahlcení sítě. Nicméně by to měli opravit, vypadá to na nějaký bug.

Návod samotný jsem dělal pro nakopírování mapy, že určitá mapa jede a určitá ne je očividně problém mapy samotné, nikoli problém v postupu.

Nerekl bych ze je to primo velikosti mapy protoze takovy westwood funguje a ma temer 50 MB, spise je problem jako u ostatnich v tom , ze mapa je nejak nedodelana nebo spatne zkompilovana. Nebo musi obsahovat nejaky entity aby ji server uspesne byl schopen odesilat.

Uvodni obrazovky k mape jsou ulozeny ve formatu swf, takze pokud si to nekdo dokaze decompilovat tak by stacilo pak ponechat puvodni actionscript a jen zmenit obrazek mapy.. decompilatoru swf par existuje a uz je i par custom map s fungujici obrazovkou (hratelnou jen na localhostu protoze se ze serveru nestahnou, chyba mapy).


Zpět na „Counter-Strike: Global Offensive“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů