SERVER IP: 109.74.146.19:27757
Vacsinsou plugin na hns pri pade z vysky vam strhne HP a hned prida.. Nabehne pritom cerveny screen..Vopred dakujem.
HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Takový plugin neznám, ale můžeš zkusit toto https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=23824
„Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.“
Mark Twain
Mark Twain
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Zdravím, nevěděl by někdo o nějakém pluginu na zbraně třeba přes příkaz /zbrane a že by se otevřelo menu ze zbraněmi co má např GS na Zombie také ty že některé zbraně jsou zdarma a některé za peníze přičemž ty za peníze jsou silnější D a aby to mohl jen člověk.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Neidentifikoval jsi server a to o čem mluvíš, je plugin na míru, takový volně dostupný není.
„Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.“
Mark Twain
Mark Twain
- TheLaoming
- Příspěvky: 321
- Věk: 26
- Registrován: 14 bře 2015, 20:42
- Reputation: 2
- Bydliště: Ostrava !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Qefik, je...např tento :
Tento je sice zabugovaný, ale snad ho využiješ Já osobně mám toto menu (předelané) zabudované přímo v zombie_plague i ze skiny.... což je podle mě lepší něž samostatný plugin.
Kód: Vybrat vše
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new bool:guns[8][33]; // 0 - premenna na zbrane on off, 1-7 - premenna na konkretnu zbran
new a_model[] = "models/zbrane-pub/ice_hawk.mdl"
new b_model[] = "models/zbrane-pub/fire_dragon.mdl"
new c_model[] = "models/zbrane-pub/guitar.mdl"
new d_model[] = "models/zbrane-pub/water_snake.mdl"
new e_model[] = "models/zbrane-pub/winchester.mdl"
new f_model[] = "models/zbrane-pub/scope_hell.mdl"
new g_model[] = "models/zbrane-pub/v_sniper_skull.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin("Menu zbrani", "0.67", "ReG")
new const cmds[][] = { "say /zbrane", "say_team /zbrane", "say /guns", "say_team /guns" }
for( new i = 0; i < sizeof cmds; i++ )
register_clcmd(cmds[ i ], "gunmenu")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player", "Hrac_Damage",0)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(a_model)
precache_model(b_model)
precache_model(c_model)
precache_model(d_model)
precache_model(e_model)
precache_model(f_model)
precache_model(g_model)
}
public CurWeapon(id, entity)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(guns[1][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, a_model)
}
}
if(guns[2][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_AK47)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, b_model)
}
}
if(guns[3][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_GALIL)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, c_model)
}
}
if(guns[4][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_MP5NAVY)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, d_model)
}
}
if(guns[5][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_M3)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, e_model)
}
}
if(guns[6][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_SG552)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, f_model)
}
}
if(guns[7][id] == true)
{
if(read_data(2) == CSW_G3SG1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_model)
}
}
//entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
}
}
public Hrac_Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
if(is_user_connected(attacker))
{
new weapon = get_user_weapon(attacker);
switch(weapon)
{
case CSW_M4A1:
{
if(guns[1][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_AK47:
{
if(guns[2][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_GALIL:
{
if(guns[3][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_MP5NAVY:
{
if(guns[4][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_M3:
{
if(guns[5][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_SG552:
{
if(guns[6][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
case CSW_G3SG1:
{
if(guns[7][attacker] == true)
{
SetHamParamFloat(4,damage * 1.5);
}
}
}
}
}
public client_connect(id)
{
guns[1][id] = false
guns[2][id] = false
guns[3][id] = false
guns[4][id] = false
guns[5][id] = false
guns[6][id] = false
guns[7][id] = false
guns[0][id] = false
}
public client_disconnect(id)
{
guns[1][id] = false
guns[2][id] = false
guns[3][id] = false
guns[4][id] = false
guns[5][id] = false
guns[6][id] = false
guns[7][id] = false
guns[0][id] = false
}
public player_spawn(id)
{
guns[1][id] = false
guns[2][id] = false
guns[3][id] = false
guns[4][id] = false
guns[5][id] = false
guns[6][id] = false
guns[7][id] = false
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
strip_user_weapons(player)
give_item(player, "weapon_knife")
give_item(player, "weapon_usp")
}
set_task(0.2, "gunmenu", id)
guns[0][id] = true
}
public gunmenu(id)
{
if(!zp_get_user_zombie(id))
{
if(guns[0][id] == true)
{
new menus = menu_create("Vyber si zbran \r","zbrane_handle")
menu_additem(menus,"M4A1 \r0$")
menu_additem(menus,"\yIce Hawk \r3500$")
//
menu_additem(menus,"AK47 \r0$")
menu_additem(menus,"\yFire Dragon \r3000$")
//
menu_additem(menus,"Galil \r0$")
menu_additem(menus,"\yRock Guitar \r2800$")
//
menu_additem(menus,"MP5 \r0$")
menu_additem(menus,"\yWater Snake \r3000$")
//
menu_additem(menus,"M3 \r0$")
menu_additem(menus,"\yWinchester \r2800$")
//
menu_additem(menus,"Krieg 552 \r0$")
menu_additem(menus,"\yScope Hell \r3000$")
//
menu_additem(menus,"Aug \r0$")
menu_additem(menus,"\yAutoSniper \r4000$")
menu_setprop(menus, MPROP_NEXTNAME, "Dalsie")
menu_setprop(menus, MPROP_BACKNAME, "Spet")
menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
menu_display(id,menus)
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yUz si si raz vybral zbran!")
}
}
else
{
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yPre vyber zbrane musis byt Clovek!")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public zbrane_handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id) || zp_get_user_zombie(id))
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new penize = cs_get_user_money(id)
switch(item)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 1:
{
if(penize < 3500)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[1][id] = true
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3500)
pistole(id)
}
}
case 2:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 3:
{
if(penize < 3000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[2][id] = true
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3000)
pistole(id)
}
}
case 4:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_galil")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 5:
{
if(penize < 2800)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[3][id] = true
give_item(id, "weapon_galil")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 2800)
pistole(id)
}
}
case 6:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 7:
{
if(penize < 3000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[4][id] = true
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3000)
pistole(id)
}
}
case 8:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 9:
{
if(penize < 2800)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[5][id] = true
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 2800)
pistole(id)
}
}
case 10:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 11:
{
if(penize < 3000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[6][id] = true
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 3000)
pistole(id)
}
}
case 12:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
pistole(id)
}
case 13:
{
if(penize < 4000)
{
set_task(0.1, "gunmenu", id)
ChatColor(id, "!g[OPCES] !yNemas dost penazi vyber si inu zbran!")
}
else
{
strip_user_weapons(id)
guns[7][id] = true
give_item(id, "weapon_g3sg1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
give_item(id, "weapon_knife")
guns[0][id] = false
cs_set_user_money(id , penize - 4000)
pistole(id)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public pistole(id)
{
new menus = menu_create("Vyber si pistol \r","pistole_handle")
menu_additem(menus,"Glock18 \r0$")
menu_additem(menus,"USP pistol \r0$")
menu_additem(menus,"FiveseveN \r0$")
menu_additem(menus,"Desert Eagle \r0$")
menu_additem(menus,"Elite Duals \r0$")
menu_setprop(menus, MPROP_EXITNAME, "Zavriet")
menu_display(id,menus)
return PLUGIN_HANDLED
}
public pistole_handle(id,menu,item)
{
if(item == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:
{
give_item(id,"weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
}
case 1:
{
give_item(id,"weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
}
case 2:
{
give_item(id,"weapon_fiveseven")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 60)
}
case 3:
{
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 4:
{
give_item(id,"weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 60)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[ 32 ]
static msg[ 191 ]
vformat( msg, 190, input, 3 )
replace_all( msg, 190, "!g", "^4" )
replace_all( msg, 190, "!y", "^1" )
replace_all( msg, 190, "!t", "^3" )
if(id) players[ 0 ] = id; else get_players( players, count, "ch" )
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
if( is_user_connected( players[ i ] ) )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[ i ] )
write_byte( players[ i ] )
write_string( msg )
message_end( )
}
}
}
}
Tento je sice zabugovaný, ale snad ho využiješ Já osobně mám toto menu (předelané) zabudované přímo v zombie_plague i ze skiny.... což je podle mě lepší něž samostatný plugin.
AMXMODX PAWNER, FORMER MAPER
My Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
My Steam acc. a lot of lost years in my life lol
Discord: ^TheLaoming#6969
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Díky kdyby mi šla dát karma tak ti jí dám.
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Zdravím hladam VIP plugin na CSDM ale hladám plugin kde bude pre všetkých zadarmo a bude v nom len vesta a život pri zabití hráča len tieto dve výhody ... vedel by mi niekto poradit?
- Teiichi
- Příspěvky: 866
- Věk: 24
- Registrován: 29 lis 2014, 02:11
- Reputation: 23
- Bydliště: <?= $inhome ;?>
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
“Computer science education cannot make anybody an expert programmer any more than studying brushes and pigment can make somebody an expert painter.”
“Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
“In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
“Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”
“Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
“In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
“Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
a nevedel by si mi stým pomoct že by si mi to upravil? či nemáš tolko času?
- Teiichi
- Příspěvky: 866
- Věk: 24
- Registrován: 29 lis 2014, 02:11
- Reputation: 23
- Bydliště: <?= $inhome ;?>
- Kontaktovat uživatele:
Re: HLEDÁM PLUGIN - pro všechny, kteří hledají nějaký plugin
Věděl, ale nevím kdy bych na to měl čas.
Zašli mi kdyžtak PM a nějak se zkusíme domluvit.
Zašli mi kdyžtak PM a nějak se zkusíme domluvit.
“Computer science education cannot make anybody an expert programmer any more than studying brushes and pigment can make somebody an expert painter.”
“Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
“In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
“Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”
“Příliš snahy škodí, když programátor použije CTRL+C a CTRL+V více jak jednou, má někde chybu v návrhu.”
“In theory, theory and practice are the same. In practice, they’re not.”
“Vždy pište kód tak, jako by ten chlapík, co ho po vás bude udržovat, měl být násilnický psychopat, který bude vědět, kde bydlíte.”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů