DST - Otazky ohladne hostovania

Message
Autor
Tituss
Příspěvky: 61
Věk: 32
Registrován: 17 čer 2014, 04:30
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

DST - Otazky ohladne hostovania

#1 Příspěvekod Tituss » 07 úno 2015, 21:44

Ahojte od nedavna mam od FH hostin na DST no mam par otazok ktore nebudem pisat do podpori oni s tym nic nemaju toto je urcite dobra stranka pre moje odpovede: http://dont-starve-game.wikia.com/wiki/ ... ed_Servers no moja level anglictiny nieje az tak vysoky co teda chcem zistit:
Ako mozem vygenerovat vlastnu mapu? To mi neni celkom jasne
A aky je rozdiel medzi ServerModSetup a ServerModCollectionSetup pri pridavani modov?
Do ktorej z tych dvoch koloniek by som mal pridavat ID modov z workshopu? Zatial to robim cez prikaz "ForceEnableMod ("workshop-xxxxxxxxx")"
Prosim tych skusenejsich aby mi poradili hlavne ohladom toho vygenerovania vlastnej mapy. Zatial co som spravil je ze som vytvoril subor worldgenoverride.lua a do neho napisal parametre ake chcem, no ako mam "povedat" serveru aby sa pri generovani novej mapy riadil podla toho suboru? kam ho mam vlozit? Vdaka
Aktualne sa po osmich rokoch hostovania MC snazim uzivat Valheim privatny server

Uživatelský avatar
DenOwq
Příspěvky: 2703
Věk: 27
Registrován: 06 bře 2014, 21:26
Reputation: 2

Re: DST - Otazky ohladne hostovania

#2 Příspěvekod DenOwq » 07 úno 2015, 22:00

Prvně dodej identifikaci serveru (ip a port serveru).
Muhahha.

Tituss
Příspěvky: 61
Věk: 32
Registrován: 17 čer 2014, 04:30
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: DST - Otazky ohladne hostovania

#3 Příspěvekod Tituss » 07 úno 2015, 22:54

Neviem naco ale ok 109.74.146.22:27663 chcem len zistit ako vo FTP mam nastavit vlastnu generaciu sveta :/ na to mi asi IP a Port nepomozu ale dik za pomoc :p mozno poradis viac
Aktualne sa po osmich rokoch hostovania MC snazim uzivat Valheim privatny server

Uživatelský avatar
Qefik
Příspěvky: 5714
Registrován: 26 pro 2009, 11:26
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: DST - Otazky ohladne hostovania

#4 Příspěvekod Qefik » 08 úno 2015, 12:14

IP a Port serveru slouží k identifikaci, abychom si ověřili, jestli máš server u nás.

Vlastní mapu si vygeneruješ tak, že nastavíš hodnoty v worldgenoverride.lua na takové, jaké chceš. Po vytváření nové mapy by se server měl řídit tím souborem.

Rozdíl mezi ServerModSetup a ServerModCollectionSetup je jasný, už podle názvu parametru ServerModSetup přidá jeden mód a ServerModCollectionSetup přidá celou kolekci módů.
Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Mark Twain

Tituss
Příspěvky: 61
Věk: 32
Registrován: 17 čer 2014, 04:30
Reputation: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: DST - Otazky ohladne hostovania

#5 Příspěvekod Tituss » 08 úno 2015, 13:48

Vďaka no to som si aj myslel problem však je ze ten súbor nikde vo FTP nebol tak som zobral iny ". lua" súbor ten premenoval a podla vzoru som o kopíroval ako by mal vyzerať, aktuálne je položený v roote, skusal som ho dávať vselikde a po reštarte serveru znovu generovat mapu lenže vždy bola v default nastaveni ako predtým.
Mozno je chyba vo ftp ze server/hra tam nevytvorila nejaku zložku kde by ten world súbor mal byť

-- 08 Feb 2015, 13:41 --

:D :D Zaujimave ze ten subor je v roote dnes uz treti den, mapa sa generovala vzdy rovnaka, no teraz sme umreli a z nicoho nic sa spravila mapa uz podla toho suboru v roote :D Nechapem
Aktualne sa po osmich rokoch hostovania MC snazim uzivat Valheim privatny server


Zpět na „Don't Starve Together“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti